Groovearbetaren Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Jaha... Kul att vara här! Har redan fått massor av hjälp utan att ha författat en enda tråd. Verkar som inga frågor är nya under solen. Klockren databas att hitta info i! Vem är jag då? Felix heter jag och har den stora förmånen att kunna livnära mig på musik. Har gått musikhögskola i Göteborg, frilansat som tubaist sedan 2004 och bor just nu i Stockholm där jag också jobbar som tubaist. Fuskar även på bl.a elbas och bastrombon. Har spelat väldigt mycket genom åren, men har inte haft så mycket med inspelning och låtskrivning att göra. Något jag tänkte ändra på nu! Kommer nog luta en del åt funk och jazz, men även lite expriment med div. blåsinstrument... Har t.ex lite roliga effektpedaler som jag tänkte utforska ihop med tuban! Väntar bara på lönen och sen ska jag köpa på mig lite prylar (försöker hitta rätt i ljudkortsjungeln) och komma igång så smått. Tar väl ett tag att lära sig cubase och allt runtomkring så jag kommer nog vara på forumet ganska mycket! Tack för ordet! MVH - Felix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 välkommen o fan va skoj me ngn som håller på o spela tuba, o särskilt att du håller på med pedaler!! 😎 ska bli intressant o höra va du spelar för ngt.. 😉 kör du me wahwah?? tänker på miles.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Hejsan..och välkommen!..🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Hej & välkommen...! Kul med fler blåsare på forumet... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Välkommen, schysst ordvits som namn förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Groovearbetaren Postat 23 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2007 välkommen o fan va skoj me ngn som håller på o spela tuba, o särskilt att du håller på med pedaler!! 🙂ska bli intressant o höra va du spelar för ngt.. 😛 kör du me wahwah?? tänker på miles.. 😄 Tack... Sitter faktiskt och fipplar med min Crybaby Bas wah-wah just i detta nu! Det är väl bara till att sjukskriva sig nu och bli hemma och leka med prylarna ett tag framöver... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diaks (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Hej och välkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Välkommen till gänget... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PunkMackan (oregistrerad) Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Goddagens...willkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.