aburman Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 * LÅTNAMN: Ej bestämt * ARTIST/GRUPP: Dj Zero [Anders Burman] * GENRE: Ballad * LÅTLÄNGD: 1:21 * KOMPOSITÖR: Anders Burman * PRODUCENT: Anders Burman * INSPELNINGSÅR: 2007 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 1.87 megabyte * STATUS: Låtskiss * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Satt å plinkade lite i FL igår å kom på denna melodi som ja gillade. Bara ett intro och refräng än så länge, verserna och sångtext fattas ännu. Tänkte höra om ni tycker de e någon idé å fortsätta eller om ja ska lägga ner hela projektet. All kritik uppskattas!
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Kör på det blir bra. Iofs. inte min gengre men man hör väl att det funkar ändå. Lycka till Göran
aburman Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 Kör på det blir bra. Iofs. inte min gengre men man hör väl att det funkar ändå.Lycka till Göran Tack för din åsikt! Hehe, nej verkligen inte min genre heller, satt å försökte komma på nån trance-melodi men så gick de så här istället. Tyckte melodin blev för fin för att förstöra med nån gammal synth.
Jon Rinneby Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 (redigerat) Låter lite som en konstig blandning av Emilias "Its a big big world..." och av Aplhavilles "Forever young"... Det lät väl ok för sin genre?! (dock ingen aning om vilken genre det är) men trummorna passar inte alls. Blir för stifft. Måste var någon mycket softare. Nu vet jag iofs inte alls vad du vill med denna låten. Som det är nu skulle den passa bra till ett barnprogram. Tänker inte ens kommentera midiljuden... 😄 Ska bli intressant och se vad du kan göra av detta. Lycka till Redigerat 23 januari 2007 av Yllet
aburman Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 (redigerat) Låter lite som en konstig blandning av Emilias "Its a big big world..." och av Aplhavilles "Forever young"... Det lät väl ok för sin genre?! (dock ingen aning om vilken genre det är) men trummorna passar inte alls. Blir för stifft. Måste var någon mycket softare. Nu vet jag iofs inte alls vad du vill med denna låten. Som det är nu skulle den passa bra till ett barnprogram. Tänker inte ens kommentera midiljuden... 😉 Ska bli intressant och se vad du kan göra av detta. Lycka till Hehe, när du säger det så påminner kanske börjanet om Big big world... Trummorna är absolut inte något slutgiltigt, vill bara testa å se hur de lät med dem. Men vad menar du med midiljuden, inget midi här inte??? Syftar på "synth-kören" eller? Det där med barnprogram kan väl inte tolkas som positivt? Tack för dina åsikter iaf. Redigerat 23 januari 2007 av aburman
Jon Rinneby Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Yepp synthstråkarna framförallt. Dock känns hela ljudbilden lite plastig, därav "barnprogramskänslan". Det behöver inte alls vara någon negativt, det var bara den känslan jag fick. Vad du gör med låten är ju en helt annan femma 😉 God natt
Harmonica mike Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag tyckte om det,men det var alldeles för kort.. Synt kören hade jag nog skippat,lägg ett renodlat stråk istället..Dona på och gör en hel låt. Jaga sång,så blir det bra! Mvh Harmonica mike
aburman Postat 24 januari 2007 Trådstartare Postat 24 januari 2007 Jag tyckte om det,men det var alldeles för kort..Synt kören hade jag nog skippat,lägg ett renodlat stråk istället..Dona på och gör en hel låt. Jaga sång,så blir det bra! Mvh Harmonica mike Tackar! Jo det är ju bara en skiss, därav längden. Skall se om ja hittar nåra mäktiga strings istället för ahh-kören.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.