neriks Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Det som jag tycker var trevligt med LP när jag testade den var att den inte hade överdrivet mycket funktioner som gjorde mig helt paralyserad av att leka och exprimentera med ljud ... vilket jag vanligtvis brukar fastna för när det gäller många syntar! 🙂 LP inbjöd direkt till att man ville spela på den vilket gör att jag tycker den liknar Minimoogen ganska mycket i just det hänseendet. Minimoogen är ju startk begränsad i form av funktionalitet och hur konstigt den än låter så tycker jag ändå att just begränsningen av funktionalitet är ett av Minimoogens stora plus. När jag lirade på LP så fick jag samma känsla som när jag lirar på min Minimoog och det är inte så ofta jag har upplevt det med nya syntar! LP är riktigt kul så jag kommer förmodligen att shoppa en så fort ekonomin tillåter! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 5 juni 2007 Dela Postat 5 juni 2007 Och nu är den ju recenserad i tidningen också... Lite trist att OS-uppdateringen inte nämns med ett ord trots att den innehöll en massa nya funktioner! Med tanke på att den kom för bra länge sedan (12:e mars) så borde det ju inte varit nåt större problem att hinna med att få in det nya i en liten ruta iallafall...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
expanded Postat 5 juli 2007 Dela Postat 5 juli 2007 En första test Your browser does not support the HTML5 audio tag .Kanske inte så avancerat men ändå. Bangin' ! Gillar verkligen leaden, satan vad den svänger med pitch moduleringen 😛 Är väldigt sugen på en Little Phatty också, men jag skulle ha mer nytta av att köpa en polyfonisk synth först, men jag viiill verkligen ha en Moog innan jag dör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 5 juli 2007 Dela Postat 5 juli 2007 Äh, polyfoni är för mesar!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.