Bridgemill County Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 beginner mode: har reason nårra riff mest halvfärdigt i JanJohansson/Outcast haha e-de-tänkt-tappning. Inte bäst på trummor, inte bäst på effekter, vill lära. Hoppas det blir en soft framtid inom musiken Peace/fridens liljor/Allah vare lovad
Bridgemill County Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 möjligen nördar, men de e dom som för allt framåt ju hehe
Bridgemill County Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 tackarrr, ser fram emot de
ChromaWoods Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Bridgemill... kan det häröra från orten där du huserar? Jag gissar på någon av följande: 1. Brokvarn Götene (Ort) 2. Brokvarn Lidköping (Ort) 3. Brokvarn Lilla Edet (Stadsdel) 4. Brokvarn Mark (Ort) 5. Brokvarn Nykvarn (Ort) 6. Brokvarn Svenljunga (Ort) 7. Brokvarn Sävsjö (Plats) 8. Brokvarn Tibro (Ort) 9. Brokvarn Tidaholm (Ort) 10. Brokvarn 331 96 Värnamo 11. Brokvarn Värnamo (Ort) ...och välkommen!
Bridgemill County Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 visste inte ens att Brokvarn fanns haha...nej det gäller Bromölla (Skania) orten jag växte upp i...så nu hoppas jag du breddat din Geografi något 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.