Desecrated Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Finns det något program för att göra en imap/imagemapp till en hemsida.
ChromaWoods Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Adobe ImageReady, om man har mycket pengar till övers. 🙁
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 (redigerat) Det är ju bara att lägga in koordinaterna i html-filen, och koordinaterna kan du ju luska ut med Paint eller dylikt skit? edit: när du väl börjar googla, så googla inte på imap, för det är ett internetprotokoll för överföring av epost. Redigerat 23 januari 2007 av tsmalmbe
Desecrated Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 Adobe ImageReady, om man har mycket pengar till övers. 😕 eller om man laddar ner.
Desecrated Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 Det är ju bara att lägga in koordinaterna i html-filen, och koordinaterna kan du ju luska ut med Paint eller dylikt skit? edit: när du väl börjar googla, så googla inte på imap, för det är ett internetprotokoll för överföring av epost. Jag är nog inte riktigt så duktig, ett program blir enklare, men jag verkar ju ha fått ett tips lite högre upp, annars testar jag din metod. Jo jag upptäckte det där med att google itne funka, det var därför jag tänkte fråga på ett forum iställe.t
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 (redigerat) Nåja, andra googleresultatet ger http://www.pa.msu.edu/people/perkins/image..._annotated.html Och ett web-baserat program. http://koti.mbnet.fi/winuus/imagene.php Redigerat 23 januari 2007 av tsmalmbe
ChromaWoods Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Adobe ImageReady, om man har mycket pengar till övers. 😕 eller om man laddar ner. Var det där nån slags insinuering? (bara nyfiken)
Desecrated Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 Adobe ImageReady, om man har mycket pengar till övers. 🙂 eller om man laddar ner. Var det där nån slags insinuering? (bara nyfiken) Nej det var en lösing på problemet, om man laddar ner så kostar det inget.
The Edge Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 (redigerat) Adobe ImageReady, om man har mycket pengar till övers. 🙂 eller om man laddar ner. Var det där nån slags insinuering? (bara nyfiken) Nej det var en lösing på problemet, om man laddar ner så kostar det inget. Menar du på fullaste allvar att du ska bryta mot den svenska lagen? 🙂 Redigerat 24 januari 2007 av The Edge
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.