Jump to content
Annons

Har människan aldrig varit på månen?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Hare krishna gjorde sig förresten bäst i GTA 2.

Instämmer...vad var det nu det stod när man meja ner alla med bilen.

GOURANGA!

Fast det var i första spelet... i tvåan var de ett kriminellt gäng man kunde jobba för. 🙂

Så var det ja...var det i ettan...hmm...minns det som tvåan.

Nu fick jag ett ryck att spela tvåan.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vad som fascinerar mig är varför de verkar så aggressiva mot detta att människan ska ha besökt månen.

Mitt minne sviker mig en aning. Men jag har bestämt för mig att jorden är människans fängelse eller något liknande enligt Hare Krishna. Något som skulle bli lite knepigt om man kan landa på andra himlakroppar.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Vad som fascinerar mig är varför de verkar så aggressiva mot detta att människan ska ha besökt månen.

Mitt minne sviker mig en aning. Men jag har bestämt för mig att jorden är människans fängelse eller något liknande enligt Hare Krishna. Något som skulle bli lite knepigt om man kan landa på andra himlakroppar.

Halloj!

Njae... det är inte jorden utan kroppen som är människans fängelse. Från den ska man bli befriad. Om man då råkar befinna sig på en annan planet borde inte ställa till det för dem. Astronauterna och kosmonauterna är ju lika fångade i sina kroppar där.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Som i alla andra religioner, förväntas utövarna svälja en totalitär "sanning" som inte under några omständigheter får ifrågasättas - och som sätts ihop av en liten maktelit för att på mest effektiva sättet se till att hålla undersåtarna i okunnighet genom att tvinga dem att förneka realiteter... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...