jag_alltid_nybörjare (oregistrerad) Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 hellu hej hej rubriken säger väl ganska mycket... vad heter sorlig men ändå maffig musik med kör i (kan även vara en stänk orkester i det hela)? ni vet sån man musik man får rysningar av när man hör... / David ps: ge gärna ett litet exempel så jag vet att det är rätt eller skriv ett namn på en sådan låt...😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Missuppfattade jag detta nu? Ska JAG skriva exempel på musik av detta slaget? Rockaria av ELO? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) queen - bohemian rhapsody!! edit: jag är trött! Redigerat 22 januari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Eh? Tänker du på Backstreet Boys eller typ de där munkarna som var heta för ett par år sedan? Skall försöka hitta nån låt med munkarna 😄 De e ju häftiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) Ameno - ERA Den e skön 😄 Redigerat 22 januari 2007 av Jonnie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) ERA - Misere mani e också sjukt häftig. Fast där sjunger de lite mer modernt än i latinchocken Ameno. Men testa och sök på ERA - ...... på youtube så finns många videos där Skulle kalla den musiken Gregoriansk eller Celtic Redigerat 22 januari 2007 av Jonnie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jag_alltid_nybörjare (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 tackar för svar, det är NÄSTAN det jag tänker på men det ska vara lite mer som den sorliga delen i "lejon kungen 1" (när simbas far dör) eller som i happy feet i början när Melfis (fadern) vaktar ägget i snöstormen... /david Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Lejonkungen ... Happy Feet ... Hmmmm.... det är inte så att var och varannan sitter inne med de referenserna (eller?). 😉 Nån länk, kanske? Låter det som, typ, Carmina Burana? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jag_alltid_nybörjare (oregistrerad) Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 bla./typ så här: http://www.stpaulsa.org/Music_others/thisland.mid fast nu är det ju midi format men ni fattar =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 (redigerat) "filmmusik med klassiskt stuk" ? 😄 Simbacore? 😄 Redigerat 24 januari 2007 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 29 augusti 2007 Dela Postat 29 augusti 2007 New Age, Nu-classic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.