jockish Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 LÅTNAMN: Hard Tones ARTIST/GRUPP: Mellony GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 2:25 Min KOMPOSITÖR: Mellony PRODUCENT: Mellony INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3,33 Mb STATUS: Färdig Tjena Tjena, Jag kom upp med den här efter att jag suttit och lekt med lite toner! Så jag vill gärna höra vad ni tycker, Jag kan självklart ta kritik ;P. Hoppas vi ses mer på forumet! Ha det bra / Mellony Mellony___Hard_Tones.mp3
jockish Postat 23 januari 2007 Trådstartare Postat 23 januari 2007 Hepp inga kommentarer, då blir jag ju ledsen 😕
Nexustwins Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jadu, melodin var inte på topp. Men den funkar väll! Är det sidechaining jag hör eller är det bara att låten är sjukt kompresserad? Låten har ingen närhet. Mixing behövs alltså, & ändringar i melodin.
jockish Postat 25 januari 2007 Trådstartare Postat 25 januari 2007 okok, tack för tipset! Nå fler? =).. Alltid bra med fler åsikter?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.