Hemluth Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) Hur pass bra är pluggarna man får med i Factorymodellerna? Är det överhuvudtaget värt att lägga de extra pengarna på det? Redigerat 22 januari 2007 av Hemluth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Hur pass bra är pluggarna man får med i Factorymodellerna? Är det överhuvudtaget värt att lägga de extra pengarna på det? menar du bombfactory pluggarna?? jag tycker 1176-moduleringen funkar helt ok.. kompriemrar ganska diskret, hade gärna sett myyyycket mer färgning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 22 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 22 januari 2007 Var kanske lite otydlig, menar Mbox2 Factory-modellerna alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Bumpish. Jag undrar också det faktiskt. Har aldrig hittat någon recension som verkligen upplyser om hur bra det som följer med är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 23 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2007 Det är ju ändå inte SÅÅÅ mycket pengar mellan Factory och vanliga, fast det känns ändå lite grisen i säcken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 gillar moog pedalerna mycket tycker de är värda en hel del.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 24 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2007 För övrigt då, hur kvalitativa är pluggarna överlag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Har du inte tänkt att köpa nått annat plugg paket så ska du ju helt klart satsa på factory bundel. Det är ju ett riktigt bra deal. De pluggarn för sig går på en ca 800euro om man köper dom separat. Moogenfooger delayn är bra. Likaså maxim. mycket användbar. Har inte testat jomeek pluggarna men de är säkert bra. Nu snackar jag om vanliga factory bundel. sen finns ju factory bundel pro. också prisvärt, men är det den du är inne på hade jag helt klart valt music production toolkit istället. Kan inte jag leva utan iaf. 😉 Såg att dom hade mbox2 + music production toolkit för 7.999 på börsen. Hoppas det hjälpte lite. Bobo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 För övrigt då, hur kvalitativa är pluggarna överlag? Moogerfooger® Analog Delay bra använder ofta JOEMEEK® SC2T Photo Optical Compressor bra använder ofta JOEMEEK VC5T Meequalizer® Funkar bra men finn bättre eq ..har dockett eget lljudenligt mig Cosmonaut Voice lite svårt andvändningområde lite rolig Digidesign® Maxim bra använder ofta iLok USB Smart Key MIna små åsikter..om dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 24 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2007 Sammantaget, är det alltså värt eller ovärt att köpa Factorymodellerna i stället för valiga M-boxar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aolsson Postat 28 januari 2007 Dela Postat 28 januari 2007 Sammantaget, är det alltså värt eller ovärt att köpa Factorymodellerna i stället för valiga M-boxar? Innan du tar ett beslut, släng ett öga på G-Rack, ett annat prisvärt alternativ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 28 januari 2007 Dela Postat 28 januari 2007 Skulle mycket hellre köpa ett UAD-1-kort 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 28 januari 2007 Dela Postat 28 januari 2007 ...om man orkar hålla på med manuell plugin-delay-kompensering förstås... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.