Piccazzo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Läskig film med spöken 😕😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Erkänn att det är en såndär som först är helt tyst och lugn, och sen skriker och visar ett läskigt ansikte... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Erkänn att det är en såndär som först är helt tyst och lugn, och sen skriker och visar ett läskigt ansikte... 😕 😳 - Vågar man? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 22 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) Erkänn att det är en såndär som först är helt tyst och lugn, och sen skriker och visar ett läskigt ansikte... Jag erkänner att jag stängde av efter ca 5 sek.. För läskigt för mig men ni andra kanske har bättre nerver än jag... 😕😳 Redigerat 22 januari 2007 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 hehe.. snygg sajt o snyggt gjort..fast filmen kändes lite webcam över.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sphinxter Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 F-n, dj-vlar vad jag hoppade till..... Hade mina hörlurar på (eftersom jag lyssnar på lite demos) o så är det lite nersläckt i rummet. Tänkte att så skrämmande kan det inte vara... F-n fick nästan en hjärtattack, nu vågar jag inte gå på toaletten 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Ja det ver snyggt minsann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JahCrab Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Webcamfilmer och lite snabba klipp, låtsasdödsskrik och sedan till sist lite konstigt flashad flumhemsida och finish med lite halvnakna män som tar på varandra!? Den filmen tänker jag inte se. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Webcamfilmer och lite snabba klipp, låtsasdödsskrik och sedan till sist lite konstigt flashad flumhemsida och finish med lite halvnakna män som tar på varandra!? Den filmen tänker jag inte se. 😉 😉😄 den var inge otäck tycker jag.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Läskig film med spöken 😉😄 Jag tar chansen! 😆 Härligt med psykisk terror! Man lär känna sig själv! ok..har sett..inget märkvärdigt! Men kul att man kan göra egna videos...har skrämt några polare rejält...he he he! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) Det här är från en dålig skräckfilm jag såg häromsistens vad hette den nu igen.... jo Pulse http://www.imdb.com/title/tt0454919/ EDIT: jaha...där stod det ju... Trodde nån hade "lånat" klippet, men det var ju tydligen reklam. Redigerat 22 januari 2007 av Linkowich Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Typ som om man skall tro att någon verkligen hackar sig in på hemsidan och skriver "Help Me"....känns lite som Amerika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Fasen så snygg sida, och bra gjort enligt mig. Sen om andra får lite gröna ögon struntar jag i. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Sidan var snyggt gjord. Men läskigt tyckte jag inte det var. Lite för uppenbart för att man ska bli överraskad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Nä inte läskigt. Man var ju helt förberedd och sen kom inget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) hooo.. jag troode det var över när "filmen" var slut 😎 sen blev jag lite rädd 😏 Redigerat 22 januari 2007 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Undrar hur filmen är? Det är ju en trailer för Pulse! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thrinithan (oregistrerad) Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Undrar hur filmen är? Det är ju en trailer för Pulse! Filmen var enligt mig inget vidare... Om man som jag, ser hur mycket film som helst så tycker jag att man i alla fall ska se den. Men förvänta dig inte så mycket. Man måste ju faktiskt kolla dåliga filmer också för att kunna skilja ur guldkornen bättre 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.