Melin (oregistrerad) Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Hallo! Första dagen på forumet. Här är en ännu helt omixad låt, lugn med lite stråkar och piano mm. LÅTNAMN: Sorrow ARTIST/GRUPP: Melin GENRE: ingen aning LÅTLÄNGD: 1.16 INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Ogg STORLEK: 1.3 Mb STATUS: Helt ofärdig. Skiss än så länge LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Eternal Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Vackert och stämningsfullt. Gillar stråkarna i den senare delen. Måste fråga om du har spelat Zelda-spelen någonting? För jag tycker mig höra lite Kakariko över det. Alltså bymusiken i vissa Zeldaspel.
Kberg Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Vädligt fint, gilalr verkligen hela stämmningen i arrangemanget! Nu får man Twin Peaks-kännsla igen 😕
Melin (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 tack alla. Eternal, visst har jag spelat zelda. Förstår vad du menar med kakariko, även om det i stort sett bara är första sekunden eller så som är väldigt likt. Tänkte inte på det när jag gjorde den. =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.