Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Mixen är bra, tydlig och balanserad. Dock är gitarrljudet är början för ointressant då den är totalt ensam och inte har något rumsljud vilket skulle hjälpa då den som sagt ät helt ensam.

Du kan annars breda gitarrens stereobild genom att slänga ett delay på en AUX kanal med mindre än (oftast) 40 millisekunder (ms) delay. Vänd kanalerna på delayet på något vis med något plugin så att vänster blir höger och höger blir vänster. Panorera gitarren åt något håll på dens egna kanal och skicka sedan en aux send till delay auxen. Jag hoppas det kan göra den mer intressant. Smaksak vad man tycker ska alltid poängteras. MvH

Stereobreddrning på den är ju en grymt bra ide... tack för det... hade jag helt förbisett

Annons
Postat

Nuså håller jag på att spela in annas sång igen... någon som har ett bra tips på hur man tacklar folk med extremt vassa röster?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.