tordA Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 den 10 Februari på nå't barnvänligt ställe 😉 är det nån som vill hänga på ??????? 😉😄
ThomasJ Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Jag hörde nyheten via Jenny, skulle varit maffigt o kommamed om jag inte varit 100mil bort.! Men nu får ge han en klapp på magen ifrån mig när ni ser han!
Pazo Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 hmmm. Undra om man ska va där 🙁 Det hålls ju typ på å planerar in en Stockholm IRL runt den tiden
tordA Postat 22 januari 2007 Trådstartare Postat 22 januari 2007 yepp, Grahn i stan 😎 kommer på fredag den 9 feb. åker på söndag en mini irl "nå'nstans" på söder (Jenny och jag har 'småttingar' med oss 😏 ) nått tyst ställe annars hör jag inget 😐 närmare besked än så blir det inte nu, med det kommer. (jag håller på och sliter tarmarna ur led för att få ljud och bild att funka på en dvd till mässan som börjar på torsdag *flämt-pust* )
ThomasJ Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 yepp, Grahn i stan 😆kommer på fredag den 9 feb. åker på söndag en mini irl "nå'nstans" på söder (Jenny och jag har 'småttingar' med oss 😛 ) nått tyst ställe annars hör jag inget 🙂 närmare besked än så blir det inte nu, med det kommer. (jag håller på och sliter tarmarna ur led för att få ljud och bild att funka på en dvd till mässan som börjar på torsdag *flämt-pust* ) Du får lov att ge Emmelie o Jenny en megakram ifrån mig. O Grahn får en örfil eller nått annnat som visar uppskattning!
tordA Postat 3 februari 2007 Trådstartare Postat 3 februari 2007 lördag 10/2 klockan 18 Restaurang Axela Telefon: 08-6431921 Telefax: 08-6437682 Adress Götg. 73 11662 STOCKHOLM Hemsida www.axela.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.