Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Fick ett bra erbjudande med ett mycket bra pris på ett begangnat Hammerfalkort.

Har hört att dom ska vara bra men det verkar som om många vill bli av med dom just nu.

Har kanske inte tänkt byta ut mitt kort just nu men eftersom det var så billigt borde jag nog slå till vad tycker ni?

Redigerat av DivineCo
Annons
Postat
Fick ett bra erbjudande med ett mycket bra pris på ett begangnat Hammerfalkort.

Har hört att dom ska vara bra men det verkar som om många vill bli av med dom just nu.

Har kanske inte tänkt byta ut mitt kort just nu men eftersom det var så billigt borde jag nog slå till vad tycker ni?

Det beror på vad du väntar dig. Vad man kan se som en nackdel, är att med Direct Monitoring, så kan man inte routa lyssningen hur som helst, utan det som kommer in på ADAT1, kanal4, kommer enbart ut på ADAT1, kanal 4-utgången. Om man vill kunna styra vart monitorlyssningen ska gåm så måste man alltså köra utan Direct Monitoring och alltså leva med den latency det ger.

I övrigt är det ett kanonbra kort med stabila drivrutiner. 😄

Jag bytte själv ut mitt Hammerfall9652 för något halvår sedan, för att få routing- och mixermöjligheterna som finns i den nyare versionen, som heter HDSP9652. Tack vare det bytet, kunde jag göra mig av med en platskrävande mixer. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.