jensovich Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Hej tänkte väl bara (eller tänkte och tänkte det gjorde jag inte..., jag klampade bara in här i hopp om att det fanns musikintresserade och kunniga personer som skulle hjälpa en hemmanötandemusikskapare med olika frågor och tips...å tamefan det gjorde det!) Jag blir glad kort å gott. Jag är 26 år gammal kommer från Boden uppe i dom norrländska skogarna. Har bott några år i norrköping, några år i spanien och nu har jag hamnat i Borås. Jobbar som teaterlärare på en Gymnasieskola och på en kulturförening med dito. Vad ska jag mer skriva? Är egentligen mer akustisk gitarr än cubase 4 Är egentligen mer Tv-spel än USB-dongelidong/regkey Är egentligen mer Porastudio/det låter skitbra nu kör vi än MasterEqCompressor/ nu skär vi vid 15 hertzameter Men mest av allt är jag killen som tycker att göra musik är det roligaste som finns. ya basta. typ. Har sneglat lite på detta forum (bläddar alltid i studio på jobbet) verkar ju vara skitbra, helst för mig eftersom jag önskar få mer kunskap om musik och sedan är det ju lättare när det är en svenskt sajt. Är "hemmaskolad" så för att få kreativiteten att fortsätta flöda så måste ju tekniken utvecklas..ja uttrycket man lär sig bäst av att "sitta hemma själv och testa sig fram" är ju oftast sann....men ibland ÄR det faktiskt roligare att fråga någon som kan och få ett svar på 5 sek än 5 timmar. Vete tusan vad detta blev men....jag får väl skriva något bättre senare. Kul att vara här i alla fall:) Min musik då? Har lagt ut på yoursound.se sök på elbigote så kan ni höra tre trudeluttar eller på myspace (el bigote)
Diaks (oregistrerad) Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Välkommen till dom finare delarna av internet! ☺️
Fidden Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Välkommen hit. Tyckte det blev en bra presentation, kanske snor dina "är egentligen"-rader, för dom stämmer in på mig också ☺️
sixties Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 välkommen, det är punkfestival på forumet just NU så passa på att skicka in ett bidrag! regler och inspirerande punkvideos under länken längst ned! 🤪
Dark Of Light Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Hejs och välkommen hit. Pilsner finns i kylen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.