Shoota Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Finns det någon duktig på piano är? gehör och musikteori, sånt där.. jag har en del frågor och istället för att vara omständig och skriva långa uppsaters och vänta på svar i flera timmar, och hålla en disskution som varar en vecka så tänkte jag om jag kunde ställa dom via Msn, så går det snabbt. Adda mig på Msn- shoota1@hotmail.com Mycket tacksam för hjälp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 finns massvis med material dels på forumet dels på google.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shoota Postat 19 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2007 det är inte det utan jag har frågor om en låt jag har på datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Posta den i demoavdelningen och förtydliga dig där kan va en väg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 det är inte det utan jag har frågor om en låt jag har på datorn. ok, då kan ju du skriva det i första inlägget.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 20 januari 2007 Dela Postat 20 januari 2007 eller så lägger man till människan på MSN om man e duktig på piano 🙂 Så slipper man alla moment. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 20 januari 2007 Dela Postat 20 januari 2007 eller så lägger man till människan på MSN om man e duktig på piano ☺️ Så slipper man alla moment. Eller så låter man bli så slipper man det momentet med. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shoota Postat 20 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 20 januari 2007 Haha va fan har inte fått nått napp ännu, så om någon pallar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.