Jump to content
Annons

SoundEdit 16 2.0

Idisk

Recommended Posts

Jag undrar om det finns nån i detta avlånga land som sitter på ett ex av det eminenta programmet SoundEdit 16 passande pc ?

Eftersom det är en produkt som har slutat tillverkas så är det inte så lätt att få tag på.

Nån som vill sälja sitt exemplar ?

Dela på andra sajter

Annons

Jag har för Mac. men det hjälper inte dig . . .

annars så är Audacity en gratis, 2-spårs redigeringsprogram som är utmärkt; både mac och Pc.

Dela på andra sajter

jo ja vet , men jag vill ha soundedit te pc:n.

är gammal mac fantast med musik komposition som kommit i gång igen.

Så soudedit ska ja ha

Och jag vill ha en Amazon till bil.. Näe men allvarligt! Får man fråga varför just du vill ha SoundEdit? Det finns massor med bättre program numera.. Gratis dessutom.. Audacity har du ju fått som ett exempel.. Och det stöder ju dessutom standarden VST så att du kan använda massar med bra plugineffekter.. Både kommersiella och freeware..

Sååå.. Varför just Soundedit? (RIP 😎 )

Dela på andra sajter

Jag tycker att programmet är lätt använt. Samt att programlayouten är i mitt tycke. Sen saknar jag det här med lättheten att om jag har ett spår som jag vill lägga till nåt mer på så väljer jag "insert track" som jag kan dra å flytta hur jag vill frammåt & bakåt. Visst det finns i ett freeware men jag tycker det inte är lika skarpt.

Enkelheten helt enkelt. & Nostalgi å så kan jag programmer utan & innan sedan mac eran.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.