Twilight_Zound Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Måste bara slå ett slag för ett fruktat bra forum... Känner mig HEDRAD att få "umgås" med gräddan av sveriges musikelit... Här finns nog säkert flera "kända" svenska artister men det jag säger nu får nu ta på rätt sätt. Jag skiter fulständigt i Eric Gadd, Håkan Hellström, Per Gessle och allt vad "artisteliten" heter. För mig finns den här i form av "anonyma musiker". /TZ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Väl talat, broder 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Word! 'Brothers everywere, rasie you'r hands into the air! We're warriors, warriors of thw world!' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Hip. hip... Hurra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Vill bara tillägga att de Norska guttarna som hittat hit oxo är jättevälkommna. Och jag tycker oxo att det är kul o cult att vara här bland peeeps med samma intresse. / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Så ni säger att det börjar bli dags för en ny IRL i Stockholm? Ptja jag är ju inte den som säger nej till en öl eller fem 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Så ni säger att det börjar bli dags för en ny IRL i Stockholm? Ptja jag är ju inte den som säger nej till en öl eller fem 🙁 Jag antar att onsdag den 24 kanuari är utesluten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2007 Osså va den tråden kapad.... Hur kunde en hyllningstråd bli en IRL tråd 😉😉 Skoja bara...Kör på 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Så ni säger att det börjar bli dags för en ny IRL i Stockholm? Ptja jag är ju inte den som säger nej till en öl eller fem 😉 Jag antar att onsdag den 24 kanuari är utesluten? ja.... Och onsdag den 31a får ni alla gärna komma till uppsala...mitt band har spelning då. Men annars ser februari rätt bra ut till en Stockholm irl! DO IT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 YEAH!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Södra sverige IRL... pfft! Alla vet att det är Umeå punk city som gäller. 😉 En folköl på tegsbron? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Södra sverige IRL... pfft! Alla vet att det är Umeå punk city som gäller. 😉 Södra sverige?? Dom snackar ju om sthlm för fan. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Södra sverige IRL... pfft! Alla vet att det är Umeå punk city som gäller. 😉 Södra sverige?? Dom snackar ju om sthlm för fan. 😆 Norrland börjar vid Gävle, visste du inte det 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jahala Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 (redigerat) Vill bara tillägga att de Norska guttarna som hittat hit oxo är jättevälkommna. Och jag tycker oxo att det är kul o cult att vara här bland peeeps med samma intresse. / Mikke Takker og bukker! Hadde vært hyggelig å møte folk med samme interesser. Synd at jeg holder til i Malmø - det meste hender vel kanskje i Stockholm? Redigerat 19 januari 2007 av jahala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Norrland börjar vid Gävle, visste du inte det 😆 😉 allt norr om Älmhult är norrland 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Norrland börjar vid Gävle, visste du inte det 😉 😄 allt norr om Älmhult är norrland 😉 Nedanför Sundsvall börjar Israel. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 Kanske kan få hjälp då med skånsk-svensk parlör? 😎 Ok, jag vet att man inte ska blanda ihop skånska och småländska etc.... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 Kanske kan få hjälp då med skånsk-svensk parlör? 🙂 Ok, jag vet att man inte ska blanda ihop skånska och småländska etc.... 😄 Mäh! De två liknar ju inte ens varandra! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 Kanske kan få hjälp då med skånsk-svensk parlör? 🙂 Ok, jag vet att man inte ska blanda ihop skånska och småländska etc.... 🙁 Mäh! De två liknar ju inte ens varandra! 😄 jaja, jag vet, men Älmhult nämndes i meningen innan , och tänkte bara slippa få uppkört att älhmhult inte ligger i skåne 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.