The sweeper Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Jag har upptäckt att min gura har börjat glappa, och det beror på att volymkontrollen sitter löst, och det blir glapp när man vickar på den och kommer åt den. Går det att dra av höljet runt om och skruva åt, eller bör man göra på något annat sätt? Man tackar för svar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Jag hade problem med min Teles input. Den satt löst och det glappa när telekabeln vickade på sig. Jag skruvade, den blev hel och sluta glappa. Testa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 kolla så att inte jorden gar lossnat från telejacket.. öppna upp med skruvmejsel.. två skruvar och kolla ifall jacket är slitet och behöver skruvas åt me.. om jorden lossnat, löder du fast den igen!! om de e din volym pot. kan du ta av hela plektrumskyddet och kolla, annars om du inte vill det, kan du ta av plastknappen för pot:en och se ifall den behöver dras åt..M6 om jag inte minns fel.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The sweeper Postat 17 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2007 Jag vet dock inte om själva volymkontrollen gå att ta av, eftersom den verkar limmad. Rätt svårt att komma åt annars. P.S Hade samma problem me inputen innan också. De fungerade för mej me' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Jag vet dock inte om själva volymkontrollen gå att ta av, eftersom den verkar limmad. Rätt svårt att komma åt annars. P.S Hade samma problem me inputen innan också. De fungerade för mej me' Högst sannolikt olimmad. De e bar å dra.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 som wernborg skriver..högst osannolikt.. det är gängat som en stjärna.. hmm svårt o beskriva. i värsta fall kan du ta ngn gummibeklädd metallbit o försöka vicka loss den.. är den limmad så har du en skum gitarr.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Om man är rädd om plastknapparna på stratan och inte har ett lämpligt verktyg till hands så funkar det utmärkt att ta lite kraftig tråd eller liknande. För tråden under knappen och ta tag i båda ändarna och dra uppåt så lossnar knappen. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The sweeper Postat 19 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2007 Man tackar för svaren- d funkade!! 🙁🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 bra det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.