CRZTNTR Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Finns det något slags trumsetsskrotlager man kan köpa små delar till trumset från? T.ex. muttrar, hållare, kuddar osv. All liten skit som försvunnit på konserterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 blocket.se vendolin.se diskant.se etcetc.. 🙂 annars kan du springa in till din närmsta Tama/pearl/premier/sonor/yamah-leverantör.. de säljer reservdelar.. craftons-trumkatalog kan du ju också skaffa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CRZTNTR Postat 17 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2007 Ingen trumskrotgård någonstans? Borde finnas åtminstonde en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Ingen trumskrotgård någonstans? Borde finnas åtminstonde en... jag såg en som sålde ut allt sitt "skräp" på blocket för cirkus två månader sen... loppisar etc finns det ju mängder med prylar, ibland roliga, ibland mindre roliga.. 😆 men oftast är det så att de som sitter med massa prylar tänker antagligen att de kan behövas senare eller så sparar dom bara på dom.. som jag..jag sitter på massvis med gamla trumprylar och bara håller på dom.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Ingen trumskrotgård någonstans? Borde finnas åtminstonde en... jag såg en som sålde ut allt sitt "skräp" på blocket för cirkus två månader sen... loppisar etc finns det ju mängder med prylar, ibland roliga, ibland mindre roliga.. 😉 men oftast är det så att de som sitter med massa prylar tänker antagligen att de kan behövas senare eller så sparar dom bara på dom.. som jag..jag sitter på massvis med gamla trumprylar och bara håller på dom.. 😆 haha. Jag håller på skitmåååånga stämskruvar t.ex. sitter också på tre pukor å en kagge jag inte behöver 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Ingen trumskrotgård någonstans? Borde finnas åtminstonde en... jag såg en som sålde ut allt sitt "skräp" på blocket för cirkus två månader sen... loppisar etc finns det ju mängder med prylar, ibland roliga, ibland mindre roliga.. 😉 men oftast är det så att de som sitter med massa prylar tänker antagligen att de kan behövas senare eller så sparar dom bara på dom.. som jag..jag sitter på massvis med gamla trumprylar och bara håller på dom.. 😆 haha. Jag håller på skitmåååånga stämskruvar t.ex. sitter också på tre pukor å en kagge jag inte behöver 😆 haha det är alltid ngt.. själv har jag ett rum på 15-20 kvm som lager för alla mina trumprylar!! 😛 plus att jag har ett kit o massa stativ här o sen ett kit i vår andra studio.. plus lite strö-grejjer där..!! CRZTNTR vad är det för ngt du letar efter?? specifikt då!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.