pappsen Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 håpp. har haft min pod nu sen julen och har inte riktit årka försöka med att styra den från dattan via midi, men idag så tyckte jag det var dax. Har läst manualen för att koppla den men nu hittar inte dattan den. hör försökt att ställa in på ljudkortet alla alternative via line 6 editor men den jäveln hittas inte. kan nämna att jag kör ett soundblaster (det stod i manualen nåt extra för dom som jag försökt men inte funkar)😆 Midikabeln är en sådan som går in till gameporten(el. vad det heter) och sen dom 2 vanliga plupparna.. och dem har jag även ståppat midi in (midi out) och vise versa. hjälpa hjälpa hjälp du mej 😆😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 Prova med Usb kabeln som följde med istället för midi. Funka finfint för mig, var lite struligt att behöva gå igenom line6monkey för att få edit. Men när programet var installerat så var det inga problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.