rhythmical Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Är det någon som kan tipsa på bra musik att referera till när man håller på att ställa in sin utrustning t.ex sitt PA.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 augusti 2004 Postat 14 augusti 2004 Grundtipset är väl att testa riggen med samma typ av musik som kommer att spelas genom den...? Själv kör jag bara med Burzum för ändamålet.
rhythmical Postat 15 augusti 2004 Trådstartare Postat 15 augusti 2004 "Välproducerad musik i olika genrer med tydlig ljudbild är väl det bästa." Fråga är bara vem som gör den, mest det jag tänkte det på. Men jag ska kolla upp den där tråden så kanske jag får svar på min fråga.
Björn Olsberg Postat 15 augusti 2004 Postat 15 augusti 2004 Irrelevanta inlägg flyttade hit under kategorin Utanför ämnet.
cyberpunk (oregistrerad) Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Inte för ny musik, för den är oftast sönderkomprimerad, är väl mitt grundtips. Steely Dan Alan Parsons Donald Fagan Annie Lennox Sting Dire Straits Rush Toto Tom Petty
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Inte för ny musik, för den är oftast sönderkomprimerad, är väl mitt grundtips. Steely Dan Alan Parsons Donald Fagan Annie Lennox Sting Dire Straits Rush Toto Tom Petty Men tyst. Bara tyst.
Mr Keys Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Vad som helst proddat av Matt Lang (om det nu stavas så enkelt?)......typ.....allt han gör är ruskigt välproddat....!
brojd Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Om du inte har tillgång till Burzum som nattvaktaren tipsar om kan du alltid använda dig av en gammal Immortal platta!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.