Grebdnull Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Äntligen har Australian Open kört igång på riktigt! Jag sitter på jobbet och följer matcherna via den online-radio som finns på hemsidan. Först en rysare mellan Safin - Sela, där Safin tack och lov vann, och nyss avslutades skrällen där Monfils vann över Baghdatis. Fan, jag älskar Australian Open 😄 Är det någon annan här som följer evenemanget?
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag blev paff när jag slog på TV:n häromdan. Nån tjej Clisters vann i finalen över nån jugga eller nåt. Sedan sa de: "det ska bli kul att följa henne i Australian Open, när hon här nu vunnit finalen i Australian Open". Vad vann hon egentligen?
Grebdnull Postat 17 januari 2007 Trådstartare Postat 17 januari 2007 Bra fråga. Ingen aning 😳 Kim Clijsters var i final i Australian Open 2004 men fick stryk. Kanske menade dom US Open? Där vann hon 2005 över Mary Pierce (FRA).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.