Reason Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Hitit ARTIST/GRUPP: Reason GENRE: Dance LÅTLÄNGD: 6.02 KOMPOSITÖR: Reason PRODUCENT: Reason EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT:mp3 STORLEK: 8.4 megabyte LÅTLÄNK: Borttagen Gärna lite feedback 😱 Redigerat 10 september 2004 av Reason
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 augusti 2004 Postat 14 augusti 2004 (redigerat) Wooha Reason, det börjar låta riktigt bra om dina grejer! Gillar den som fan. Om man ska gnälla (och det är väl meningen?!) så tycker jag att kicken kunde varit bättre och att den och basen krigar om utrymme lite väl mycket. Risken är att det skulle mullra i stort system. Annars tror jag flera djs skulle ha plats för denna nånstans mitt i ett set. Coolt som fan att du vågar mala på såpass mycket som du gör. Ofta fegar man ju ur och tror att det måste hända så jävla mycket hela tiden... Mera sånt här! edit: Det är nån slags subbas, hör jag nu, som dubblar kicken va? tror ändå då måste skära lite. Men det är som sagt bara en liten liten detalj... Redigerat 14 augusti 2004 av nattvaktaren
Reason Postat 14 augusti 2004 Trådstartare Postat 14 augusti 2004 (redigerat) Härligt att höra Nattis 🙂 Låten är gjord enbart med hörlurar så jag skall mastra lite idag tänkte jag 😉 Försökte faktiskt medvetet hålla igen lite på denna låt "och bara mala på" för att se hur de funkar Redigerat 14 augusti 2004 av Reason
hackeman Postat 14 augusti 2004 Postat 14 augusti 2004 Aahhhh. Skitgött det här ju! En gnutta mycket mal på sina ställen kanske, men man uppfattar det ju annorlunda nyvaken i kalingarna vs svettandes på dansgolvet... det luktar clubdänga över denna! 😆
Reason Postat 14 augusti 2004 Trådstartare Postat 14 augusti 2004 Gott att höra Hacke? De skall kännas club 😄 Ganska svårt att jobba så dock för man får hålla igen lite, därav lite malande 😆
fudgesson Postat 15 augusti 2004 Postat 15 augusti 2004 Detta var riktigt skönt. Gillar hur det sakta växer fram. Tummen upp! 😆
Lundin Postat 15 augusti 2004 Postat 15 augusti 2004 (redigerat) Ja..dra mig i en liten skottkärra...tänkte vaffeen vad tjöötigt... först ...men när ackorden stapplade in kl 02:13 började det bli head-nodding på allvar.. 😆 Inte tjatig..den där ackordföljden du kör med är en evergreen.... ahh..börjar bli mjuk i nacken nu..ett par minuter längre och alla spänningar hade släppt för all framtid... 😄 tum-tum-upp Edit: märkte att jag hade fel drivrutiner ihop med Winamp..inget brus whatsoever.. Redigerat 15 augusti 2004 av demoniqus
Reason Postat 15 augusti 2004 Trådstartare Postat 15 augusti 2004 tackar Demoniqus För din hälsas skull blir jag väl tvungen att göra den lite längre då 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.