emgard98 (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 (redigerat) Halo. Har sökt men hittar ingen tråd som ger mig något direkt svar. Så iallafall, Har grejjat lite i wavelab men tycker att det är ganska svårt. Jag menar altså att mixa ihop flera låtar till en enda. Vet ni något program som är någorlunda lättare som är bra? Redigerat 16 januari 2007 av emgard98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Vilket inspelningsprogram som helst kan mixa ihop fler låtar till en enda, men ska du dessutom PQ-koda för en brännbar master så är Wavelab mitt förstaval sju dagar i veckan. Det har en tröskel att komma över innan man kommer i gång, men sedan så är det ruskigt smidigt och snabbjobbat. Tycker jag i alla fall som kört Wavelab sen tidiga version 3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emgard98 (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 okej. hm, jo vet att de flesta program går att mixa ihop låtar med. Men finns så många olika och jag vill ju ha något som är lite lättare men ändå bra somsagt. Wavelab tycker jag är för svårt 😆. Eller altså. ja, det finns ju så mycket man kan göra. Så många olika effekter och dyl. (okej det är det väl i alla andra program också). Finns det kanske nån sorts guide eller något som man kan ta hjälp av? Tycker inte om wavelabs "inbyggda". Remember, jag är nybörjare 😉 Tycker bara att det är ruskigt kul att mixa låtar. Har gjort lite i wavelab men skulle vilja göra något lite svårare. Altså med mer effkter. Men det är så svårt när man inte vet hur Logiskt va. Ska försöka pyssla lite till med wavelab. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 pröva att tanka hem o pröva ngt gratisprogram typ crystal.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jaxon Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Jag rekomenderar någon nyare version av mixmeister. Där började jag själv en gång i tiden. Måste också passa på och tipsa alla dj:s om mixmeisters bpm analyzer. Den är riktigt exakt och dessutom snabb och enkel. /Dj Wilson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.