Zaravock (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Hallå hallå... Jag kan säga direkt att jag är inte den bästa på presentationer hehe men iaf... Jag heter då Robin, är 18 år och kommer från Jönköping Mitt intresse för musik och musikproduktion är inte så värst gammalt, det hela började med att jag blev sjuk påsken 06 och tänkte att man kanske skulle lära sig spela gitarr 😆 sagt och gjort... Det är nu på senare tid som jag har börjat med inspelning, mest min egen musik. Jag håller på att bygga en inspelningstudio och den börjar bli klar... Får la ta och slänga upp lite bilder sen. Hur som helst... Det verkar som det finns en massa trevligt folk här, så det är nog inte omöjligt att jag postar ännu något inlägg i framtiden.. 😉 Mycket trevlig forum... Nu ska jag inte besvära er längre, simma lungt och tack för mig
Hellpig Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Hej o välkommen! Man måste ju börja någongång för att komma nå'nstans! 😄
BÄNKT Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Välkommen! Hoppas du kommer att trivas! M.v.h Bengo
Zaravock (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Tack alla! Trevligt bemötande måste jag säga 😄
Skogholm Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 (redigerat) Välkommen 🙂 hoppas du kommer trivas med oss 😄 Redigerat 16 januari 2007 av Skogholm
Dark Of Light Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Hejs och välkommen hit. Öl finns i kylen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.