Umemagnus Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Hej govänner. NU har Ni den stora äran att lyssna på (snart skivaktuella) S.L.B. Nyskriven folkmusik på Nyckelharpor och Gitarr/Buzoki. HÄR kan ni läsa mer om S.L.B Lördag 20/1 - Jönköping Läs mer HÄR Söndag 21/1 - Göteborg, på "Jord" kl. 19.00 (Vallagatan 8). Eller kolla in lite på min myspace.... Redigerat 15 januari 2007 av Umemagnus
BÄNKT Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Har precis avnjutigt Åbo-sviten. Det lät hur bra som helst!! Det blir nog ösiga konserter. Synd att Kverrestad där jag sitter, ligger förskräckligt långt ifrån både Jönköping och Göteborg! Nu ska jag lyssna mera! Lycka till! B 🙂
Umemagnus Postat 15 januari 2007 Trådstartare Postat 15 januari 2007 (redigerat) 🙂 Tackar det var kul att höra!! Jamen, på med snökedjorna och seglen på bilen så blåser du upp på ett nafs 🙂 EDIT; Från Kverrestad kommer det ju en annan storfräsare på nyckelharpa. Niklas Roswall, som f.ö. lirar i Ranarim ... och snart även schlager-aktuell... Hare gott! Redigerat 15 januari 2007 av Umemagnus
BÄNKT Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Från Kverrestad kommer det ju en annan storfräsare på nyckelharpa. Niklas Roswall, som f.ö. lirar i Ranarim ... och snart även schlager-aktuell... Just! Hans föräldrar bor ett stenkast bort.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.