One night in The Trance Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) * ARTIST/GRUPP: Aceslince * GENRE:Trance * LÅTLÄNGD: 4,27 * KOMPOSITÖR: Jag * PRODUCENT: Jag * EV. MEDVERKANDE: zelda Twilight Princess clipt * INSPELNINGSÅR:2006-2007 * FORMAT: * STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) * STATUS: Färdig * LÅT LÄNK: http://www.acidplanet.com/components/embed...&embed=1&t=4152 TACKAR alla som kika in :-) Redigerat 16 januari 2007 av One night in The Trance
Stensdotter Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Halloj! Nu måste du berätta hur du gjort. Är bilderna från något tv/data-spel? Eller har du gjort filmsekvensen själv?! Ett mastodontarbete i så fall och då är jag MÄKTA imponerad. Bilderna fungerade bra ihop med din musik. Coolt *ler*.
Hellpig Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Snyggt var det och det ser ut som en sekvens från något konsollspel. Inget fel på det om det inte är det. 😳
pirateKING Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Jaha? Du har klippt filmsekvenser från Twilight Princess. Rätt bra klippt iaf. Gör CG:n själv nästa gång 🙂
Lonian Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 (= Vem kunde INTE se att det stod Zelda i början av filmen?
One night in The Trance Postat 16 januari 2007 Trådstartare Postat 16 januari 2007 (redigerat) ja 🥰 , jag låna olika clipt från zelda Twilight Princess, sen jag redigera en gång till i film program tillsamman med min låt. gör det bara för skoj skull 😱 . TACK så mycket för ni som kika förbi och kolla 😄 Redigerat 16 januari 2007 av One night in The Trance
Danabacken Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Har inget ljud, så jag kan tyvärr inte lyssna på låten, men videon såg cool ut! Såg ut som en demo för Zelda, eller nåt. Har du klippt ihop alla olika sekvenser själv? Ser bra ut isåfall. 😱
One night in The Trance Postat 17 januari 2007 Trådstartare Postat 17 januari 2007 japp jag klippt ihop alla olika sekvenser själv, 😄 TACK för att du tittade in
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.