MJInc Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Filip 3 år som testar Battery 3 och Synthetic drums 2. Hoppas bara intresset håller i sig! 😮🙂 //Micke....
kajan Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Hehe klart det gör, han har ju blicken(den där jaghardruckittjugokopparkaffeochvaritvakenitredygn-blicken alltså 😮 ).
MJInc Postat 16 januari 2007 Trådstartare Postat 16 januari 2007 Du anar inte hur mycket ett halvfullt mjölkglas sprider sig på en plan yta. Och i 3-års åldern blir det ett å annat som faller omkull. Vi gör nog av med ett träd om dan! 😄😠😄 //Micke....
Micke H Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Själv hade jag en liten leksaksgitarr när jag var liten, en slags "preview" för vad som skulle komma... 😄
MJInc Postat 16 januari 2007 Trådstartare Postat 16 januari 2007 Hehe klart det gör, han har ju blicken(den där jaghardruckittjugokopparkaffeochvaritvakenitredygn-blicken alltså 😛 ). 😛😄 Den dagen lär ju komma förr eller senare! 😠😄😄
MJInc Postat 16 januari 2007 Trådstartare Postat 16 januari 2007 Själv hade jag en liten leksaksgitarr när jag var liten, en slags "preview" för vad som skulle komma... 😠 Å när jag var liten fanns inte persondatorer att leka musik med! 😄 Buhuhu Tänk om jag haft samma möjligheter som mina barn kommer få. Undrar om jag nu i denna ålder varit ointresserad för att jag redan lekt av mig som barn!? 😄 //Micke...
MJInc Postat 16 januari 2007 Trådstartare Postat 16 januari 2007 Klart grabben skall ha miditrummor. 😎 Ja, pappa fick ju en bilbana i julklapp så det är klart sonen ska få miditrummor så vi kan bytlåna lite! 🙂😄 //Micke....
Emulator Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Klart grabben skall ha miditrummor. 🙁 Ja, pappa fick ju en bilbana i julklapp så det är klart sonen ska få miditrummor så vi kan bytlåna lite! 😄🙂 //Micke.... min erfarenhet är att fyraåringar på ett mer proffesionellt sätt kan göra ENORMA fläckar med tex målarfärg, undras om det vänder 😄 Schysst med lite juldekorationer vid studiodatorn 🙂
MJInc Postat 16 januari 2007 Trådstartare Postat 16 januari 2007 Schysst med lite juldekorationer vid studiodatorn 😮 Det lilla huset framför högtalaren skimmrar så vackert och byter färg (drivs med batterier)! 😎 //Micke...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.