Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Eftersom jag fipplat bort mitt tidigare anvÀndarkonto Äterregisterar jag mig hÀrmed...

Är en 27 Ă„rig hĂ„rdrockare frĂ„n Sundsvall som för en tid sedan börjat bygga pĂ„ en hem/replokalsstudio. Spelar sedan nĂ„gra

Är tillbaka gitarr i ett progressivt hÄrdrocks/metal vid namn "Planet Dawn" och hÄller Àven pÄ att pula med ett glamrock projekt

(Diamond Machine) pÄ sidan om det... Privat jobbar jag som systemtekniker inom IT och Àr sambo med en flickvÀn och hennes

4-Ă„riga dotter.

Musikaliskt lyssnas det pÄ allt frÄn progressiv rock (TrettioÄriga Kriget, King Crimson), via goth/doom (Solitude Aeturnus,

Green Carnation) till extrem metall sÄsom (Dissection, Opeth, Dismember)!

Vad det gÀller studioteknik Àr jag ganska grön, men tar steg för steg och försöker hela tiden lÀra mig nya saker!

Utrustningen dÄ?:

--

Intel P4 2.0 ghz, 512mb RAM

EMU 1820M

Behringer UB-2442FX Pro

Alesis M1 Active Studiomonitorer

Klavitur

MIDIMAN Radium 61

Beyer DT770Pro

Cubase SL

Ibanez S520x

Boss GT-6 + Zoom 505

--

Ja, det var jag... 😄

Annons
Postat

Är det sĂ„ att heavyfantomer Ă€r ljusskygga varelser och stiger upp ur sina hĂ„lor nĂ€r sommaren börjar ta slut?

erhm..sorry.... VĂ€lkommen..

p.s vad hette du i din tidigare inkarnation hÀr pÄ forumet?

Stinkey (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen hit, Ă€r ocksĂ„ lite nyfiken pĂ„ vad du hade för nick tidigare. 😄

Postat
Är det sĂ„ att heavyfantomer Ă€r ljusskygga varelser och stiger upp ur sina hĂ„lor nĂ€r sommaren börjar ta slut?

p.s vad hette du i din tidigare inkarnation hÀr pÄ forumet?

Haha... jo tydligen! 😄

.. hur som haver, registrerade mig för en tid sedan som Sir Mike! Dock försvann denna kontoinformation under sommaren... 😆

• 11 mĂ„nader senare...
Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen hit igen! 😛

Postat

WhÀlkommen tillbaka

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.