Florian le Sage Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Såg dessa bilder och tänkte att detta måste andra få se, inte på något sätt för att nedvärdera eller göra sig lustig över, bara att det finns sådana otroliga saker runt omkring oss, posta gärna superfoton av olika slag-journalistiska/dokumentära och även humoristiska men ÄKTA... världens längsta kvinna 36 år i Shanghai---2.36 m grotesk grodmänniska som dog efter 30 min... längsta naglarna sparade i 27 år...7.62 m... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 grotesk grodmänniska som dog efter 30 min... 😮 Öähh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Den längsta kvinnan är ju inte bara lång, ALLT är ju stort. Kolla in fötterna... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 (redigerat) Världens längsta kvinna är nog så lång men jag tycker att den första bilden ser väldigt storleksmanipulerad ut. 😆 Grodmänniskan på den andra bilden ser enorm ut för att vara nyfödd, så jag är lite tveksam till den också. Men visst kan jag tro fel. Naglarna var det hyffsat längd på, hon spelar nog gitarr 😎 Bizarra bilder är alltid intressanta, men hur vet man att de är äkta? Redigerat 16 januari 2007 av Magpie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Den längsta kvinnan är ju inte bara lång, ALLT är ju stort. Kolla in fötterna... 😳 Inte riktigt allt va..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 grotesk grodmänniska som dog efter 30 min... 🙂 Öähh word 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Den längsta kvinnan är ju inte bara lång, ALLT är ju stort. Kolla in fötterna... 😉 Inte riktigt allt va..? Fan det måste vara Lökens morsa 😮 kunde inte hålla mig Löken förlåt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 (redigerat) EDIT: Och världens kortaste man: http://www.youtube.com/watch?v=n9iGCXl1i7E Redigerat 16 januari 2007 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 16 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2007 lite schyssta akrobater: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 EDIT: Och världens kortaste man:http://www.youtube.com/watch?v=n9iGCXl1i7E JÄVLAR va han va kort..!!! 😕😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 (redigerat) ...... -Överbokat?? Nädå, det är lugnt, klart vi kan tränga in en till... Undra om man kan beställa "Justnu-pris" .... Redigerat 17 januari 2007 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnesson Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 ...... -Överbokat?? Nädå, det är lugnt, klart vi kan tränga in en till... Undra om man kan beställa "Justnu-pris" .... Så skulle nog SJ tåg kunna se ut om de sänkte priset en smula och såg till att komma i tid, även om det råkar komma 3 snöflingor... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 ...... -Överbokat?? Nädå, det är lugnt, klart vi kan tränga in en till... Undra om man kan beställa "Justnu-pris" .... Så skulle nog SJ tåg kunna se ut om de sänkte priset en smula och såg till att komma i tid, även om det råkar komma 3 snöflingor... 🙁 Hyfsat varmt att sitta längst in i vagnen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kartan Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 (redigerat) Hyfsat varmt att sitta längst in i vagnen Hyfsat jobbigt om man mot förmodan skulle hinna tänka på att man behöver gå på toaletten, och om tåget mot förmodan skulle ha en toalett 😄 Redigerat 17 januari 2007 av kartan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 (redigerat) ...... -Överbokat?? Nädå, det är lugnt, klart vi kan tränga in en till... Undra om man kan beställa "Justnu-pris" .... Så skulle nog SJ tåg kunna se ut om de sänkte priset en smula och såg till att komma i tid, även om det råkar komma 3 snöflingor... 😄 Hyfsat varmt att sitta längst in i vagnen 😮 Det måste vara trafikfarligt... Redigerat 17 januari 2007 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vortex Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Toaletten är upptagen. Där sitter redan 12 personer....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 17 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2007 fan vilken härlig bild Umepojken! Bara synd att tex Musikpojken hasplar ur sig så fasligt dumma kommentarer ibland, vaddå hjärndöda? vad vet du om det??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 När jag ser dessa kvinnliga akrobater, eller inte bara akrobater utan också tex konståkerskor, eller ja kvinnor i alla sporter där vigheten testas till maxgränsen så ploppar enbart en enda sak upp i skallen på mig...hmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 fan vilken härlig bild Umepojken!Bara synd att tex Musikpojken hasplar ur sig så fasligt dumma kommentarer ibland, vaddå hjärndöda? vad vet du om det??? Förlåt Florian. Jag tar tillbaka det. Menar bara att det är trafikfarligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 (redigerat) Vrickad rondell... Redigerat 17 januari 2007 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Vrickad rondell... 😮😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 17 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2007 Vrickad rondell... totally crazy, jag vill gärna åka och kika runt i de norra delarna samt Wales och Irland osv någon gång men har länge tvekat pga just vä-trafiken, får väl bli buss eller tåg i så fall...har varit i London ett par ggr men det imponerade inte på mig alls... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Vrickad rondell... 😕😆 Den där skylten känner jag igen! Har varit i både Cardiff, Swindon, London och Southampton med omnejd. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 18 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2007 some moore... pissa ej på denna gata... detalj från sextemplet Khajurahu i Indien... tänjbar kille... aqua dom-Reynolds Polymer Technology...halvstort akvarium... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Får väl bidra med lite sportbilder: 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 När jag ser dessa kvinnliga akrobater, eller inte bara akrobater utan också tex konståkerskor, eller ja kvinnor i alla sporter där vigheten testas till maxgränsen så ploppar enbart en enda sak upp i skallen på mig...hmm 😛 Jupp... Hade en smärre bekantskap med en otroligt vig tjej en gång typ som den här... Snacka om ett flexibel förhållande... 😱😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 pissa ej på denna gata... borde de inte va överstruket om man inte fick pinka där??? då borde de va fritt fram!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Är man lite rund om foten så tolkar nog de flesta den där skylten som en ren uppmunting till att lätta på blåsan. 😕 -Kom igen gubbar, vi fyller gränden till bristningsgränsen så det skummar över! Ett streck över bilden tycks mer naturligt, men jag tror inte att det skulle hindra den nödställde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.