André83 Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Vår nya låt som ni gärna får lyssna på och säga vad ni tycker. Hoppas ni gillar den. LÅTNAMN: Dream Selection ARTIST/GRUPP: Metrox Inc GENRE: House/Dance LÅTLÄNGD: 04:28 KOMPOSITÖR: André & Kent PRODUCENT: André & Kent INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.12 megabyte STATUS: Färdig demo LADDA NER: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Jejje Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Gillar ljudbilden men tycker att det blir lite enformigt. (fast inte om man jämför med andra låtar i samma genre iofs, så det är nog mest jag som är ovan vid denna genre) Redigerat 15 januari 2007 av Jejje
MJInc Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Efter det att den mörka rösten kommer in första gången och säger "Dream selection" så förväntar jag mig ett fett sidechainpumpande....men det låter som om det inte är något sådant alls 😄 vilket är väl ovanligt för denna genre? Lite sidechainpump vill jag nog personligen ha där, även om alla blivit allergiska mot just detta vid det här laget! 😄 Tycker det är en ganska så skön låt som det händer en hel del i. 4:27 passerar ganska så fort även fast detta inte min favvo genre. 😄 //Micke....
André83 Postat 15 januari 2007 Trådstartare Postat 15 januari 2007 skönt att höra att du gillar ljudbilden. Vi har ju inte riktigt vanlig stil, vi kör får egen 😄 Men lite enformigt ska den stilen vara. Tackar så mycket för du ville dela med dig av vad du tyckte.
pirateKING Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Låter riktigt mysigt. Men som sagts redan, så väntar man bara på att det ska dra igång. Det saknar jag lite. Men bra annars 😳 Det är soft.
André83 Postat 17 januari 2007 Trådstartare Postat 17 januari 2007 Tack för kommentarena från er. Vi var inne på sidechaina men valde att inte göra det, just för det finns i så mkt låtar plus andra vi gjort, vi ville ha det lite mjukare och rakare sound, men visst e det fett med sidechain. Det kommer nog finnas i andra låtar vi gör 😮 Vi gör så mycket blandade stilar så. Men kul att ni annars gillade den. Kommer fler sen 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.