pompe Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Tja! Jag söker ni musiker som söker en shysst studio! Det är så att jag har en intaging till Musikproduktionslinjen på Rytmus om ca 2 månader, och jag behöver ha 2 inspelade låtar, och gärna vill jag attt dom ska vara bra. Så jag ger nu proffsig utrustning att spela in i till ett billigt pris: GRATIS! Låtarna kommer alltså då kanske användas till min utagning(jag meddelar er om de isf, men självklart mixar jag till allt som spelas in !) Gear bilder : Dator: Imac Intel core duo Sequenser: Pro tools LE 7.3 Ljudkort: Digi002 rack (möjlighet att spela in 8 kanaler samtidigt) Controller: Command|8 Stärkare: Fender bassman100 topp, 2*12" låda. Mikrofoner:neumann TLM103,TSM MT47, Shure SM58,Shure SM57, Sennheiser 421, AKG D112 och m.m Intresserad? PM:a mig lr maila på tom-lj@hotmail.com ! Redigerat 17 januari 2007 av pompe
ChromaWoods Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Gear (bilder kan ses på sid. 44 i studiobilders-tråden): Vilken sida bilderna hamnar på beror väl på vilken forumlayout man har? 😱 Posta en länk istället så hittar man. 😉 Länk till pompes prylar
pompe Postat 17 januari 2007 Trådstartare Postat 17 januari 2007 Ok, tack så mkt 😳 men hur fick du länken att länka exakt vid mitt inlägg *nyfiken* ?
ChromaWoods Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Ok, tack så mkt 😳men hur fick du länken att länka exakt vid mitt inlägg *nyfiken* ? Om du kollar i fältet alldeles till höger om medlemsnamnet vid det inlägg du vill länka till, så ser du att det står t.ex: Postat: 17 January 2007, 16:42 Om du klickar på ordet "Postat" så får du upp länk-koden som leder till respektive inlägg.
Christoffer Bergfors Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Du vet väl att du kan spela in 18 kanaler samtigit maximalt med en 002R?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.