Mutz Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Vet inte om man får göra lite reklam men det lära jag märka 😄 Har dragit igång en lite mobil studioverksamhet som vill uppmärksamma alla om. Smyg in på www.senselessrecordings.se och ta en titt. Mvh Mats / Senseless Recordings Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Bara du håller dig på långt avstånd ifrån Ö-götland... 😎 säkert en bra idé för demoband osv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 Bara du håller dig på långt avstånd ifrån Ö-götland... 🙂 säkert en bra idé för demoband osv! Hehe ... Ska hålla mig på behörigt avstånd :-) Tror dock inte vi spelar i riktigt samma liga... Tar nog några år innan jag har samma förmåga som dig. Ja tanken är ju för demo band som vill göra en skyst demo enkelt och billigt. Eller få sitt live gig inspelat med bra ljud och möjlighet att mixa allt efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 (redigerat) skitbra!! det var så jag tänkte när jag började spela in andra med.. 😄 tillägger att det är en fruktansvärt snygg sajt ni har.. 🙂 Redigerat 15 januari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 skitbra!! det var så jag tänkte när jag började spela in andra med.. 🙂 tillägger att det är en fruktansvärt snygg sajt ni har.. 😛 Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym på att göra hemsidedesigner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 skitbra!! det var så jag tänkte när jag började spela in andra med.. 🙂 tillägger att det är en fruktansvärt snygg sajt ni har.. 😛 Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym på att göra hemsidedesigner sannerligen.. inte direkt paint som min sajt.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 tillägger att det är en fruktansvärt snygg sajt ni har.. 😛 Sekunderar det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Yup, snygg sida, inget att klaga (förutom att den inte går att validera, men what the hell). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Kul. Fan reklam fan 🙂 Allvarligt: Korrekturläs sidan ordentligt (låt någon språkkompetent göra det). Det vimlar av språk- och sättningsfel. Snyggt annars! tjing Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 snygg sida måste jag säga.. är det du som gjort den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 (redigerat) Vet inte om man får göra lite reklam men det lära jag märka 🙂 Har dragit igång en lite mobil studioverksamhet som vill uppmärksamma alla om. Smyg in på www.senselessrecordings.se och ta en titt. Mvh Mats / Senseless Recordings Hej Mats! En fråga som är helt off-topic: Kristoffer Hedberg, hur känner du honom? Min musiklärare ju! 🙂 TIttade på hemsidan och såg att du var gitarrist. Världen är liten! Redigerat 15 januari 2007 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 Kul. Fan reklam fan 🙂 Allvarligt: Korrekturläs sidan ordentligt (låt någon språkkompetent göra det). Det vimlar av språk- och sättningsfel. Snyggt annars! tjing Bengan Aj fan... Tycker man tittat igenom sidan hundra gånger, men sedan läser man och skriver som en 3åring. Ska be min Sambo som är nybliven svenskalärare kolla igenom sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 (redigerat) min Sambo som är nybliven svenskalärare Sedär! 😄 Bästa tänkbara för ändamålet, på en armlängds avstånd. Knappt det! edit: Helvete fan! Här gnisslar man om stavning och krattar tokfel själv! Redigerat 15 januari 2007 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Snygg sida, och bra idé, det är nästan så man blir lite sugen att banda ett livegig! "God jul och gott nytt år, välkommen 2007", var grammatiskt rätt, och bra stavat men det ska ändå bort, såvida du inte tänker ha ett "arkiv" med meddelanden där. Lycka till! /Roffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 min Sambo som är nybliven svenskalärare Sedär! 🙂 Bästa tänkbara för ändamålet, på en armlängds avstånd. Knappt det! edit: Helvete fan! Här gnisslar man om stavning och krattar tokfel själv! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 (redigerat) Snygg sida, och bra idé, det är nästan så man blir lite sugen att banda ett livegig! "God jul och gott nytt år, välkommen 2007", var grammatiskt rätt, och bra stavat men det ska ändå bort, såvida du inte tänker ha ett "arkiv" med meddelanden där. Lycka till! /Roffe Klart du ska boka en bandning av ett livegig!! 😮 Fixar ett kalas pris bara för dig min vän 🙂 Har tänkt att det ska ligga kvar som ett litet arkiv så man kan se vad som hänt.. Men det e klart God Jul och gott nytt behöver knappas stå kvar.. Redigerat 15 januari 2007 av Mutz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 snygg sida måste jag säga.. är det du som gjort den? Nej är en kille vid namn Tobbe. Han är grym. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 (redigerat) ööhhh... kolladde på hemsidan... så det löste sig... lite intresserad är jag allt. Redigerat 18 januari 2007 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 (redigerat) Grymt snygg hemsida! Och grymt kul affärsidé! Redigerat 18 januari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 18 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2007 ööhhh... kolladde på hemsidan... så det löste sig... lite intresserad är jag allt. Inget att tveka på :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Håller med om att din webbplats är juste... lagom blandning av design/info. Hoppas det går bra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 18 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2007 Håller med om att din webbplats är juste... lagom blandning av design/info. Hoppas det går bra!! Tackar tackar!! Ja ni tycker att det är bra med infon som finns? Eller saknas det något?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Saknas kanske information om hur långt bort du reser? Och var du har din huvudbas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutz Postat 22 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 22 januari 2007 Saknas kanske information om hur långt bort du reser?Och var du har din huvudbas? Ja ja... Är nog inte så dumt att ha med. Får jag fixa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.