Jump to content
Annons

Nya skatten?


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Fick ett nytt skattebesked för några veckor sen att lämna till min arbetsgivare (Assistansia). Jag jobbar som personlig assistent åt min handikappade fru så det är möjligt att det anses att jag har nån slags förtungad försörjningsbörda och därför den låga skattesatsen men? Det står att dom ska dra 23 %, verkar våldsamt lite så jag vågar inte skicka in det man vill ju inte ha kvarskatt på nästan 10 % av årsinkomsten om det är fel. Nån annan som också fått nåt liknande i skattesats?

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Löken (oregistrerad)
Fick ett nytt skattebesked för några veckor sen att lämna till min arbetsgivare (Assistansia). Jag jobbar som personlig assistent åt min handikappade fru så det är möjligt att det anses att jag har nån slags förtungad försörjningsbörda och därför den låga skattesatsen men? Det står att dom ska dra 23 %, verkar våldsamt lite så jag vågar inte skicka in det man vill ju inte ha kvarskatt på nästan 10 % av årsinkomsten om det är fel. Nån annan som också fått nåt liknande i skattesats?

Göran

Käre kamrat! Gläds åt det förbättrade Sverige och de nya skattesatserna. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Snälla Löken för fan det här är ingen politisk tråd jag ville bara kolla om det kan vara nåt fel på mitt besked. Snälla svara bara på vad det står på ditt besked inget annat. Vänligen

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Löken (oregistrerad)
Snälla Löken för fan det här är ingen politisk tråd jag ville bara kolla om det kan vara nåt fel på mitt besked. Snälla svara bara på vad det står på ditt besked inget annat. Vänligen

Göran

Din fråga är nog omöjlig att besvara utan ytterligare uppgifter.