Swell Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) LÅTNAMN:It´s six o´clock ARTIST/GRUPP:Swell GENRE:Pop LÅTLÄNGD: 4.29 KOMPOSITÖR:Christian Qvarfordt PRODUCENT:C.Q. INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: ogg vorbis STORLEK: 3.98mb STATUS: 3/4-färdig demo Nu har jag kämpat ett tag med denna låt. Vore tacksam för lite feedback om vad som. Försynta kommentarer om att sången inte alltid klingar rent går bra. Men den biten är jag medveten om. I mina öron låter det mesta bra nu. Jag hoppas ni har synpunkter om mixen och gärna något om vad ni tycker om låten i sig. /Tack på förhand! Swell Redigerat 14 januari 2007 av Swell
ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 så det passar inte herren att hålla sig till sin befintliga tråd?
Swell Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Jag ville först göra en poll av det hela, men kunde inte ladda up låten där. Därav ny tråd. /Swell
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.