Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena! Jag kan inte installera flash player vilket är otroligt frustrerande!

Jag kan inte ladda hem det från Adobe's hemsida, och även ifall jag får installationsprogrammet skickat från kompisar så lyckas jag inte.

Jag installerar då hela programmet, datorn säger att installationen gick felfritt, men ändå finns det inte där.

Jag har Iexplorer 7. En hyffsad dator osv.

Vad mer ska jag testa?? tack på förhand

/adama

Annons
Postat

Har haft problem med flash själv, ljudet försvann. Slutade med att jag installerade om windows.

En kompis hade precis samma problem som dig, gick helt enkelt att få det att funka. Detta slutade &så med en ominstalltion av windows.

Så, leta runt i system mappar & register är det enda du kan göra. Det är säkerligen en dålig windows komponent som spökar.

//Nexustwins

Postat

tack för svaren! jätteschysst.. jag är inte alls bra på datorer, och ännu sämre på engelska(adobes knowledgebase). Är det någon annan som har nån idé?? tack på förhand/ adama

Postat

Kan vara IE 7 som strular. Var tvungen att avinstallera min betaversion av denna browser då den totalt fuckade upp min dator. Litar inte på att Microsoft gjort sitt jobb den här gången heller så... Testa att ladda ner Firefox, avinstallera IE, starta om datorn och ladda ner/installera Flash igen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.