trancer Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) LÅTNAMN: Dansbandsmusik ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband rocknråll!!! LÅTLÄNGD: 1:30 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 STATUS: Lär aldrig nånsin bli klar , eller längre =) Som vanligt, slut på inspiration, då kommer shufflegenerna fram! Jag satt i min ensamhet och fick för mig att göra nåt roligt denna härliga lördagkväll 😉 Hahah.. ta detta som ett stort SKÄMT =) LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag ALT LÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag --- Jag vette fan va som hänt kan inte komma på. Nåt annat det får gå, för dansband det är på När man inte kan hitta nån inspiration Så funkar ju shuffletakten. För när ideerna är slut, man hittar inte ut. Då funkar alltid draget, detta dansbandslaget med garanti, ni sjunger med i denna clatshiga refräng Dansbandsmusik, ger dig mer inspiration Du får ny sorts syn, så sätt igång med produktion. --- /Perrra Redigerat 14 januari 2007 av trancer
ynot Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Hahah.. ta detta som ett stort SKÄMT =) ja med den länken är det inte mycket annat att göra 😉
trancer Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Hahah.. ta detta som ett stort SKÄMT =) ja med den länken är det inte mycket annat att göra 😕 haha 😉 Men roligt är det /Perrra
ynot Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 hum någon skum humor anar jag....hörde ingen ting vilket iofs är skönt det med...
trancer Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 hum någon skum humor anar jag....hörde ingen ting vilket iofs är skönt det med... hör du inte låten? :S
ynot Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) nepp Gör ni det 😉 Redigerat 14 januari 2007 av ynot
trancer Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 nepp Mkt konstigt Testa: Your browser does not support the HTML5 audio tag ?
ynot Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) kan vata min dator kör live samtidigt.. återkommer japp var min dator utsäkta så mycket för besväret TRACER skall lyssna när det andra är klart ha det gott Redigerat 14 januari 2007 av ynot
trancer Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 NU sådet svänger katten 😉 hah... tack 😕
trancer Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Diggar sången/texten:) grymt asså🙂 sött ju 😉 Tnx hehe
aburman Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) Yo Pärrraaa! Je e stupfyll när js läser d här å ser antignen 2 eller 4-dobbelt. men ja de ska röätta imåprgon. Kunde int lussna nu då prygden sover så js gör de imårgon å editrerrerar detta inlähhmd då. So long å nyktra tuill boyts.! EDYT;: Skrivet 03/32 finsk tid, pärkkele. Redigerat 14 januari 2007 av aburman
aburman Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) Inlägget har redigerats av aburman kl. 14 January 2007, 13:15 Redigerat 14 januari 2007 av aburman
Skogholm Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Yo Pärrraaa! Je e stupfyll när js läser d här å ser antignen 2 eller 4-dobbelt. men ja de ska röätta imåprgon. Kunde int lussna nu då prygden sover så js gör de imårgon å editrerrerar detta inlähhmd då. So long å nyktra tuill boyts.! EDYT;: Skrivet 03/32 finsk tid, pärkkele. Haha, sköööööntm ha ciyterar nmuig själv i fyllan. Mätktit Opärrra! Haha du va fan full du:P stavar som en jag vet inte vad 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.