KillwithSkill Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 (redigerat) Redigerat 14 januari 2007 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Ack, den svenska blygsamheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bengan_gbg Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Jag tror ju ändå på ett visst mått av ironi där..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Nu vill bilden inte visa sig förtillfället men vi har alla här levererat mer rock n roll än Sebastian Karlsson och de andra Idol-tomtarna bara genom att lyfta toalocket... Vart är världen på väg...?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 (redigerat) nej ja /killwithskillstudios/NiklasWalsgrenIDIOT.JPG was not found on this server. Redigerat 14 januari 2007 av TordA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Bara bildnamnet gör ju att kan åtminstone vill se bilden... som inte längre syns. Men tycker jag att jag är värd en rockbjörn? Det skall väl inte jag avgöra. Men även om någon tyckte det så skulle jag tacka nej, precis som jag alltid gjort till allt liknande. Jag gör bara skillnad om det ingår prispengar. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2007 Nu så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Men när han säger "helt utan humor" - menar han inte helt tvärtom då? Inte fan för att jag skall försvara honom men han brukar ju vara så där lite lagom spelvinkig när man ser honom. Herre gud... det visar hur jag har att göra f.t. - sitta här o skriva om Niclas W... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2007 Ja, jag tolkar det som ett seriös svar. Ville han ha varit rolig så kunde han sagt det på ett bättre sätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 sicken skummis... han är bara ett barn i en halvvuxen mans kropp!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.