ThomasJ Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 jag har vinnit en aktion på ebay på en MIDIMixer som heter Bhringer BCF2000 , nivet den där med 8 reglar o massa rattar.. Jag roppahem den för 700:- o enligt mig e det ett grymt bra pris. Dock saknas installationsskivan. Men hur mkt är en sådanhär värd i andrahand på en cirkus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Sec-hand price på en BCF vet jag inte men jag gjorde samma sak med en BCR. Tyvärr gav jag samma pris också 😱 Inga problem att ladda hem både drivisar, firmware och manual från Behringer. K Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag gav 1500 för min när jag köpte den beggad, förvisso med originalkarton, manual och cdskivor. Du får säkert knappt 1500 för den, eftersom manual och allt finns på behringer.com ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2007 Så 700 pix är rätt bra pris på dena lilla leksak då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Så 700 pix är rätt bra pris på dena lilla leksak då? Mycket bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Så 700 pix är rätt bra pris på dena lilla leksak då? Jag sålde en beggad för 1400:- för en tid sedan så det är ett bra köp du gjort! Installations skivan behöver du inte eftersom allt finns på Behringers hemsida för nerladdning + att de uppdateras ofta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 gött köp!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.