Jump to content
Annons

Att bränna imagefiler


Nybbe 84

Recommended Posts

Hej!

Jag har ett lite problem som jag hoppas att någon av er skulle kunna hjälpa mig med. De e så att jag har laddat ner två stycken dvdfilmer o jag skulle så gärna vilja ha ner dem på dvd så jag kan se dessa via dvdspelaren istället för på datorn. Man får liksom en annan känsla när de visas på tvn än på dator skärmen. Den ene var jag tvungen att mounta o fick då en img-fil eller rättare sagt två img-filer. En för varje dvd o den andre va en img-fil från början.

Är det någon som vet hur man ska bära sig åt för att få ner dem på dvd?

/Nybbe

Redigerat av Nybbe 84
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag tror att det vore an bra idé för dig att läsa forumreglerna.

https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=6&t=149&s=

Speciellt regel nummer 3.

Ok, jag hade missat att läsa dessa regler, men har gjort de nu o har därför ändrat i mitt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte nero och vill ha ett bra gratis brännprog finns IMG BURN

Mm, har laddat ner programmet (IMG BURN), men när jag försöker bränna så vill den bara formatera disken hela tiden o längre än så kommer jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
smajdie (oregistrerad)

Det är olagligt att ladda ner film 😄 Förstår inte varför du kommer till detta forumet och frågar om detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är olagligt att ladda ner film 😄 Förstår inte varför du kommer till detta forumet och frågar om detta?

Det kanske är filmer som är tillåtna att ladda ner och dela med sig av? Det kanske är Elephants Dream, det kanske är Steal This Film, vem vet. Dumt att anta att nån har gjort nåt olagligt per automatik.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hoppas du får/fått hjälp med frågan,

även om den är för mycket ON topic.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

smajdie (oregistrerad)
Det är olagligt att ladda ner film 😉 Förstår inte varför du kommer till detta forumet och frågar om detta?

Det kanske är filmer som är tillåtna att ladda ner och dela med sig av? Det kanske är Elephants Dream, det kanske är Steal This Film, vem vet. Dumt att anta att nån har gjort nåt olagligt per automatik.

Har för mig att hon skrev vilken film det var först (som icke var laglig att ladda ned) men ändrade sedan. Men men..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...