VacUm Postat 13 januari 2007 Trådstartare Postat 13 januari 2007 Nä, det funkar inte på min dator. Den vill inte ta mitt namn!! Nä, det är inte alltid så lätt. För du skrev väl in den hemliga koden också?
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Skrev...? Markören vill inte visa sig när den är på den sidan överhuvudtaget. Nej, det var skit med det...
Pico Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Skrev...? Markören vill inte visa sig när den är på den sidan överhuvudtaget. Nej, det var skit med det... Provade du öht att klicka i den vita boxen? 😛
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Skrev...? Markören vill inte visa sig när den är på den sidan överhuvudtaget. Nej, det var skit med det... Provade du öht att klicka i den vita boxen? 😛 Rätt svårt utan markör, du.
Pico Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Skrev...? Markören vill inte visa sig när den är på den sidan överhuvudtaget. Nej, det var skit med det... Provade du öht att klicka i den vita boxen? 😛 Rätt svårt utan markör, du. Det är alltså muspekaren som försvinner?
Umemagnus Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 de va då ett jääävla spel..jaja..ger upp nu, när man passerat 6000 och inte ligger sist..ännu iaf.. 😛
Overkill Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Inbillar jag mig eller krymper den där grejen där under där allt samlas?
Thomas Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Kul! Ett sådant där "måste-bara-spela-en-gång-till"-spel Ligger nu topp sex 😉 Utan riktig mus (MacBook Pro) 😕 Nej, fy vad lågt... Lät som nåt som Lennie Norman skulle sagt 😳
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) Gör det något ifall man börjar spela en del å ens namn råkar vara rätt mkt med i toplistan? 😉 EDIT: Jag menar, mer en att bevisa att man är bra på att undvika att plugga Redigerat 14 januari 2007 av Pazo
®offe Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Mycket irriterande spel. Jag hatar dig ! Fast jag är ändå lite nöjd med 7928, när klockan är över två en lördagnatt, med en bärbar utan mus, he he. /R
musik (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ja Pico. Muspekaren. Fast jag har pekplatta som pekdon naturligtvis.
VacUm Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Jäklar vad ni har spelat!! Jag börjar känna mig hotad där uppe på toppen faktiskt.
Overkill Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Gah! Jag som låg två igår, nu ligger jag fyra 😲
VacUm Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Jag ligger etta nu 😕 grymt!! ska se till att peta ner dig senare.
Zyan Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag ligger etta nu 😕 grymt!! ska se till att peta ner dig senare. Och det är du som kan ändra programkoden... måste vara frestande att göra det lätt för sig. Undrar förresten om det bara är tiden som spelar in eller om poängen rullar snabbare om man är stor?
VacUm Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Jag ligger etta nu 🙂 :) grymt!! ska se till att peta ner dig senare. Och det är du som kan ändra programkoden... måste vara frestande att göra det lätt för sig. Undrar förresten om det bara är tiden som spelar in eller om poängen rullar snabbare om man är stor? Bara tiden.. Men det var ju faktiskt en smart idé annars.. Om ens yta är större så rullar det in mer poäng. Äh, låter det vara.. Klart jag kan fuska, men det vore ju bara otroligt tråkigt..
VacUm Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 haaaaaaaa! Era n00bs. Nu kan jag sova gott ikväll.
hackeman Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 haaaaaaaa! Era n00bs. Nu kan jag sova gott ikväll. Hur ska man kunna vara annat än n00b på ett spel du precis kodat ihop? 😳
VacUm Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 haaaaaaaa! Era n00bs. Nu kan jag sova gott ikväll. Hur ska man kunna vara annat än n00b på ett spel du precis kodat ihop? 😳 jag fick ju spö av overkill och fick kämpa som ett djur för att komma ikapp. hade tokflyt och massa tur.
VacUm Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 HA!Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW! jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans.
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 HA!Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW! jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans. Känns som jag måste vara hyperfokuserad för att ens komma över 6000...fan vad jag suger på det här spelet... 🙂 Eller vänta, det är ditt spel som suger! Det är inte mig det är fel på, det är världen! 😉😎
Pazo Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 HA!Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW! jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans. Känns som jag måste vara hyperfokuserad för att ens komma över 6000...fan vad jag suger på det här spelet... 😏 Eller vänta, det är ditt spel som suger! Det är inte mig det är fel på, det är världen! 😠😆 Nähää... De e du som suger. Spelet börjar ju knappt ens bli kul förränst man är över 7000. de e då det blir intressant 😄
musik (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Jag spelade utan mus och det var jävligt svårt kan jag säga. Sedan dröjde det en minut innan jag fattade att man inte skulle undvika spermierna, utan skulle kapsla in dem. Jag var mer preventiv s.a.s. 😏 Redigerat 15 januari 2007 av musik
Micke H Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 HA!Där tog jag tillbaksa min andraplats! FTW! jag suger nu. är nog för trött. Man få va hyperfokuserad när man börjar närma sig 9000 annars har man inte chans. Känns som jag måste vara hyperfokuserad för att ens komma över 6000...fan vad jag suger på det här spelet... 😉 Eller vänta, det är ditt spel som suger! Det är inte mig det är fel på, det är världen! 😛😛 Nähää... De e du som suger. Spelet börjar ju knappt ens bli kul förränst man är över 7000. de e då det blir intressant 😄 Nä, spelet fuckar upp sig när jag spelar...och jag har kalla fingrar...och datorn hänger sig typ...och musen fungerar inte som den ska... 😠
Fidden Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 hmpf, förra gången jag kollade låg jag 2:a och 4:a med mina två enda försök... nu låg jag sist. (å andra sidan var det väl inte så många framför mig, om man räknar antal personer)
silkwood Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Wohoo I made the list! 8535... Grymt skönt och beroendeframkallande spel! Redigerat 15 januari 2007 av silkwood
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.