Diaks (oregistrerad) Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 (redigerat) ändrat. Redigerat 2 februari 2007 av Diaks
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Hej hej... Jobbar i närheten, vid Årsta Partihallar typ. Välkommen.
Diaks (oregistrerad) Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 (redigerat) edit. Redigerat 3 oktober 2007 av Diaks
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Hej hej... Jobbar i närheten, vid Årsta Partihallar typ. Välkommen. Tack för det varma välkomnandet! Årsta där ser man det e verkligen utanför fönstret 😳 Vad gör ni/du för musik? Jag sitter i kåken intill Vin&Sprit, den som det står "ICA" på (fast vi ägs inte längre av ICA så det blir lite missvisande..). Jag gör allt möjligt. Elektroniskt, singer/songwriterhållet ibland, ofta blandar jag elektroniskt med gitarrer, vilket är kul. Fast jag finner det rätt svårt att få det att smälta ihop bra. Lite Dn'B för länge sedan. Har varit inne och nosat lite på trance ett par gånger, man kanske skulle göra ett nytt försök... Det var längesedan. Psytrance lyssnar jag på ibland i form av Juno Reactor (är det psy förresten?) och Bamboo Forest.
ThomasJ Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Vamro velommo. Tror min psytid är över numera men det blidde mkt sådant "förr i tiden". Skall bli skojjigt o höra någon demo!
Diaks (oregistrerad) Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 (redigerat) edit. Redigerat 3 oktober 2007 av Diaks
Dark Of Light Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Inget fel på skuggor. Hejs och välkommen hit, pilsner finns i kylen!
ynot Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Välkommen.. *Dream Theater *Jordan Rudess *Liquid Tension Experiment *Infected Mushroom *Daft Punk *The Knife gillar jag med ...Tony levin... regerar... Blir roligt att lyssna på dina demos allt gott tony
Diaks (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) edit. Redigerat 3 oktober 2007 av Diaks
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.