Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena.

Nu har jag länge tagit skit från en i klassen, han säger sig göra egna låtar och jag vet att han inte har gjort någon alls, utan har istället ändrat namnen på dem låtar som man hittar på nätet, tillomed demo songs på Fruity loops ^^

Själv har jag hållt på i flera år med det och när han nyligen börjat kritisera mina egna verk, blir man ganska less. Så nu vill jag ha hjälp av er, om det är någon som hört denna beaten vilket jag tror han hittat från någon demosong, skriv gärna ett svar! Vill få killen att bli rejält dissad nu 😄

Hans så kallade påbörjade låt: http://www.speedyshare.com/765725668.html

Hans fullgjorda låt: http://www.speedyshare.com/510501528.html

båda är helt olika, troligen är den andra låten någon han bara bytt namn på då det står att den kom år 2005 när han startade någongång i slutet av 2006.

Redigerat av Gäst
Annons
Postat

Skit i polaren o gör egna grejor så piskar du honnom om ett pat månader.

Ödmjukhetens mästare 😄

Ynot

Postat

Haha.. Känner till en sådan person själv. Han skickar låtar han gjort, dock hade han glömt att ta bort ID3-taggen en gång. Dessutom påstår han sig bli anlitad av företag för att göra musik för reklamfilmer. Han säger sig få runt 25 000kr för varje liten snutt.

Postat

Haha vilken lirare. 😉

Förresten jag ritade lite inatt, blev rätt nöjd... vad tycker ni?

joconde.jpg

Här är min sommarstuga

eiffel-tower-picture.jpg

En lådbil som jag snickrade lite på en sommar när jag var sju

ferrari_f430gt_201.jpg

Postat (redigerat)

Kände tyvärr inte igen nån av dem men ingendera låter direkt hemgjorda FL-beats eftersom de både är mastrade.

Du kan ju fråga vilken mjukvarusynth han använde i FL när han gjorde den andra låten och vilket filter han automatiserade samt hur han gjorde den snabba panoreringen på hi-hat:en eller varför inte, hur han automatiserade tempo-ändringen i slutet av låten???

Redigerat av aburman
Postat
Haha vilken lirare. 😉

Förresten jag ritade lite inatt, blev rätt nöjd... vad tycker ni?

joconde.jpg

Här är min sommarstuga

eiffel-tower-picture.jpg

En lådbil som jag snickrade lite på en sommar när jag var sju

ferrari_f430gt_201.jpg

🙂

Postat

haha fan va balla svar, tack för uppmuntran 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.