TheNewFlesh Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 Tjena all ljudnerdar! Jag vill åsså bli ljudnerd och skaffa mig lite leksaker eftersom jag sedan en tid gör musik i Reason. Först behöver jag möjligheten att producera låtar hemma med bra kvalité och sång. Jag har tänkt ett sjysst ljudkort, mic + preamp, micstativ, duktiga hörlurar och även en MIDI klaviatur. Det jag har kollat på är M-Audio Delta 1010 LT. En AMD mic för ca 1000:- Extern pre-amp för ca 600:- Sen surfade jag lite på M-Audios MIDI klaviaturer. Jag behöver hjälp med att få en uppfattning av vad man ska leta efter, bra grejer för inte för stora pengars å så... alltså sånt en grönis måste veta :-)
brojd Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 (redigerat) Om jag inte minns fel så har liknande frågor besvarats tidigare i detta forum.. 😮 Gör en sökning och se vad du hittar och återkom om du behöver komplettera något.. Edit... f*n... stavade fel... Redigerat 12 augusti 2004 av brojd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.