seramis Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 (redigerat) LÅTNAMN:Earth Revolving ARTIST/GRUPP: Seramis GENRE: Electronisk/ Techno/ experimentel LÅTLÄNGD: 2.34 KOMPOSITÖR: Marcus Fredriksson PRODUCENT: Marcus Fredriksson INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: MP3 STORLEK: 2,34 megabyte STATUS: TYP FÄRDIG DEMO LÅTLÄNK: http://rapidshare.com/files/11106088/earth_revolves.mp3.html Finns även på www.myspace.com/seramisk Adda gärna som "friends" om ni gillar låten. En lite annorlunda låt med ljud som ploppar. Kritik uppskattas men betänk att jag kan träna hundar till att trycka ned sig i era skorstenar. Redigerat 10 januari 2007 av seramis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MJInc Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Försökte faktiskt ladda ned filen från din länkade sida, men fick inte till det! Så jag leker lite forumpolis för första gången och hänvisar till denna tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=18015 //Micke... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Nope...Det där var en krånglig sak att lyssna på... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 (redigerat) Bra mix, en aning tunn kanske. Tycker att den är lite enformig & Vad gänder vid 01:21 lite falsk där? 😆. Känns som om kicken pumpar upp det i taket ett antal gånger här, för övrigt bra låt. Tankade upp filen på studios servrar för att man ska kunna lyssna på den, om du ahr något emot detta så tar jag givetvis bort den direkt =). Länk! Redigerat 11 januari 2007 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
seramis Postat 11 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2007 Nexustwins: Nej det har jag inget emot 😛, rapishare verkar vara något som är ganska obekant så det blir bättre så. Tack för kritiken, jag skall kika lite på det du påpekade om falskljudet och kicken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MJInc Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Tack vare Nexus länk så gick det att lyssna och gillar introt, men resten är inte min smak. Inte så förtjust i typ drum'n'base baserad synth. Desutom tyckte jag mig höra fler falska toner vid ca 1:03 och en bit framåt. Kanske ska vara så men i mina öron lät det konstigt... Men på det hela taget är det en ok låt som kan bli bättre fast den inte faller mig i smaken. //Micke... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.