Jump to content
Annons

Seramis - Earth Revolving

seramis

Recommended Posts

LÅTNAMN:Earth Revolving

ARTIST/GRUPP: Seramis

GENRE: Electronisk/ Techno/ experimentel

LÅTLÄNGD: 2.34

KOMPOSITÖR: Marcus Fredriksson

PRODUCENT: Marcus Fredriksson

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: MP3

STORLEK: 2,34 megabyte

STATUS: TYP FÄRDIG DEMO

LÅTLÄNK: http://rapidshare.com/files/11106088/earth_revolves.mp3.html

Finns även på www.myspace.com/seramisk Adda gärna som "friends" om ni gillar låten.

En lite annorlunda låt med ljud som ploppar. Kritik uppskattas men betänk att jag kan träna hundar till att trycka ned sig i era skorstenar.

Redigerat av seramis
Dela på andra sajter

Annons

Bra mix, en aning tunn kanske. Tycker att den är lite enformig & Vad gänder vid 01:21 lite falsk där? 😆. Känns som om kicken pumpar upp det i taket ett antal gånger här, för övrigt bra låt.

Tankade upp filen på studios servrar för att man ska kunna lyssna på den, om du ahr något emot detta så tar jag givetvis bort den direkt =).

Länk!

Redigerat av Nexustwins
Dela på andra sajter

Tack vare Nexus länk så gick det att lyssna och gillar introt, men resten är inte min smak. Inte så förtjust i typ drum'n'base baserad synth. Desutom tyckte jag mig höra fler falska toner vid ca 1:03 och en bit framåt. Kanske ska vara så men i mina öron lät det konstigt...

Men på det hela taget är det en ok låt som kan bli bättre fast den inte faller mig i smaken.

//Micke...

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.