kirre777 Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Såg i alla fall att propellerheadsen ska dit i år: http://www.thenammshow.com/pdf/ns07_brochure.pdf Hoppas de har något roligt med sig i bagaget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Nåt kul har de säkert, men Reason 4? Är inte det lite för tidigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 möjligtvis 3.1 med ngn uppdaterad rewire motor eller så.. men 4an kommer nog inte släppas på ett tag!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirre777 Postat 10 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2007 Nåt kul har de säkert, men Reason 4? Är inte det lite för tidigt? Med tanke på att reason 3 släpptes i mars 2005 så känns det väl inte alltför tidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Man kan alltid hoppas! Kanske blir det med Reason 4 som med Apple iPhone, den kommer i 2007! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 blir väl isf ett 3.5? här behövs det väl inte jättekliv? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 (redigerat) blir väl isf ett 3.5?här behövs det väl inte jättekliv? 😉 eller som jag tidigare skrev.. 3.1.. 😲 med tanke på att de släppte 3.0.5 relativt nyligen...!! Redigerat 11 januari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Här har ni lite spekulationer och annat från oss på redaktionen: http://studio.idg.se/ArticlePages/200701/1..._STU618.dbp.asp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Här har ni lite spekulationer och annat från oss på redaktionen: http://studio.idg.se/ArticlePages/200701/1..._STU618.dbp.asp väldigt intressant läsning!!! ska ni åka över??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Är det inte dags för en "ordentlig" NAMM-tråd?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Logic Pro 8 vore ju sweet att få se 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Tjohoo! Waldorf är på G med en massa nytt... http://www.waldorfmusic.de/en/news t.ex. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 OMG!!! 🙁🙁 jag vill ha!! 😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 (redigerat) Varje dag kör propparna ett pass på Namm som heter Technology Preview. Man undrar om de visar nåt nytt under den rubriken? Redigerat 16 januari 2007 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Varje dag kör propparna ett pass på Namm som heter Technoloy Preview.Man undrar om de visar nåt nytt under den rubriken? fan va ja e nyfiken!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 (redigerat) Varje dag kör propparna ett pass på Namm som heter Technoloy Preview.Man undrar om de visar nåt nytt under den rubriken? fan va ja e nyfiken!! Tyvärr känns det som om intet nytt revolutionerande kommer under Namm från propparna. Eller så kör dem en väldigt low key på deras lansering. Jag tolkar det som om att är det nåt nytt så är det reason 3.x plus någon ny teknik á la rewire. Men jag sätter mitt skägg på att någon på forumet vet, men får inte pga av något NDA eller CDA lov att säga flaska. Brukar vara hårda papper från propparna. Redigerat 16 januari 2007 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 (redigerat) Varje dag kör propparna ett pass på Namm som heter Technoloy Preview.Man undrar om de visar nåt nytt under den rubriken? fan va ja e nyfiken!! Tyvärr känns det som om intet nytt revolutionerande kommer under Namm från propparna. Eller så kör dem en väldigt low key på deras lansering. Jag tolkar det som om att är det nåt nytt så är det reason 3.x plus någon ny teknik á la rewire. Men jag sätter mitt skägg på att någon på forumet vet, men får inte pga av något NDA eller CDA lov att säga flaska. Brukar vara hårda papper från propparna. jisses.. satsar du på ansiktshåret.. då är det seriöst.. 😄 jag vill åka till usa, nu!! men jag åker däremot till slätmon imorn! 😎 edit: de e nästan lika bra.. eller? Redigerat 16 januari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 (redigerat) så jävla schysst !! 😳 del ur nyhetsbrev från propparna: 5PM Sessions------------ Come lounge it out with the Propellerhead crew! Every night at five PM we'll be rounding off the day at booth 7019 with cold drinks, live music and Swedish jokes. On stage: the Propellerhead resident performers and esteemed guest artists. Be there or be hardware. 😉😉 Redigerat 18 januari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Läser man några av James Bernards inlägg på Propellerheads forum kan man åtminstone tolka det som att de har något hyfsat ballt på gång. Och fladdermössorna är ju inte direkt kända för sina överdådiga förhandsvisningar. Snarare tvärt om, kom ihåg Combinator-pusslet ifrån trean... Sen att jag egentligen inte kan komma på något jag faktiskt saknar i Reason... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Läser man några av James Bernards inlägg på Propellerheads forum kan man åtminstone tolka det som att de har något hyfsat ballt på gång. Och fladdermössorna är ju inte direkt kända för sina överdådiga förhandsvisningar. Snarare tvärt om, kom ihåg Combinator-pusslet ifrån trean... Sen att jag egentligen inte kan komma på något jag faktiskt saknar i Reason... 🙁 några smågrejjer skulle jag vilja ha!!!! typ bättre kvantiseringsmotor, några mclass prylar till, en uppdatering på syntarna, en kompressor till, uppdaterad sampler - så man kan se vågformerna direkt i samplern - typ en utviksflik till i NNXT:n... lite iaf.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.