emser Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Äh, jag vet inte. Den är åtminstone kort LÅTNAMN: Daniel ARTIST/GRUPP: emser GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 2:50 KOMPOSITÖR: emser PRODUCENT: emser EV. MEDVERKANDE: emser INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,5 mb STATUS: Skiss Daniel__post3_.mp3
equality Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Helt ok låt! Sedd i ljuset av de pärlor du skämt bort oss med är väl inte denna den mest minnesvärda. Skönt tungt sound. Hur får du på gitarr-ljudet? Guitar-rig? Mixologin verkar vara rena barnleken för dig numera... Kanske hushålla mer med överstämman och lägga krutet på refrängen? Hur som helst, den bidrar till ditt unika sköna sound!
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Gillar inte monogitarren. Rösten är lite väl ekande och långt borta. Vem handlar det här om?
stajo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Lite negativt... Om man säger så här; om jag gjort denna hade den inte haft mycket att hämta, nu gör du den och då blir den helt ok beroende på diverse kvalite'er du bemästrar. Sorry, melodin och jag går inte riktigt ihop 😄. Gillar när gitarrerna kommer in i början. Tror du skall bjuda henne på middag förklara för henne hur du känner istället 😄
djonas Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Den här låten har jag hört innan...på RP tro? Vad det den här låten som du skickade till mig som du ville ha solo på? 😛 Fast det har du ju löst nu hör jag haha. 😄 Hur som helst...apskön låt med nice gungeligung...har svårt för att sitta still. Mvh / djonas
bengan_gbg Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Svänger ju skönt det här. Gillar dina "svårare" låtar lite mer tror jag egentligen, men det funkar bra. Gott gung!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.