Stryn Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Framförallt till en specifik låt men kanske även flera. Dance/pop på engelska mvh /Per
annelundstudio Postat 21 juni 2007 Postat 21 juni 2007 Framförallt till en specifik låt men kanske även flera.Dance/pop på engelska mvh /Per SÖKER du fortfarande??... ta kontakt med mig i sådana fall skriver mycket på min fritid kanske jag har något att dela med mig av ha en bra dag Erik
Cas Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Hej! Jag heter Casia och är singer/songwriter, har skrivit låtar sen många år tillbaka och då mest för min egen del dock senaste tiden samarbetat med andra. Grenen är dance/pop (huvudsakligen) och texterna först och främst på engelska. Vore intressant och höra vad du har och jobba med. MVH Casia Sobczak
KeepWriting Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Hej! Jag heter Casia och är singer/songwriter, har skrivit låtar sen många år tillbaka och då mest för min egen del dock senaste tiden samarbetat med andra. Grenen är dance/pop (huvudsakligen) och texterna först och främst på engelska. Vore intressant och höra vad du har och jobba med. MVH Casia Sobczak Tja Casia! Läste ditt inlägg nyss och det lät ganska intressant..jag skriver jag med, mest pop och soul/R&b..bara engelska..skulle vara intressant att veta hur bra du kan sjunga egentligen =). Är du intresserad? ha det bra! mvh Namo
Tawmi (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Framförallt till en specifik låt men kanske även flera.Dance/pop på engelska mvh /Per Jag tar mig gärna an och skriver något. Låter som en fint projekt.
Cas Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 Hello, du kan gå in på www.allears.se och lyssna. Sök bara efter Cas så ska du nog hitta nåt. Hör av dig om du tycker att det är intressant si? MVH Casia
Pelle Rylander Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Det här har väl påpekats förut...men är det inte lite märkligt och framförallt en aning nonchalant att starta en tråd, och sen aldrig visa trynet i den igen? Skärpning 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.