nev Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 (redigerat) En av de mest populära mjukvarupluggarna har vuxit till sig: Waves L3 Multimaximizer. Läs mer: http://www.waves.com/content.asp?id=1529 Redigerat 12 augusti 2004 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 Inte nog med det! Hela Waves paket har uppgraderats till version 5.
Bulldog Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Hej! Har haft Waves pluggar som demo och tyckte dom funkade jävligt bra! Har inte hittat nåt annat som funkat lika bra så jag undrar vart man kan få tag på dessa pluggar nånstans försåvitt jag vet så har jag inte sett någon svensk sida som säljer det? Vet ni vart jag kan vända mig?
Assar Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 (redigerat) *raderat* Redigerat 22 januari 2008 av Assar
IDF Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Hej! Har haft Waves pluggar som demo och tyckte dom funkade jävligt bra! Har inte hittat nåt annat som funkat lika bra så jag undrar vart man kan få tag på dessa pluggar nånstans försåvitt jag vet så har jag inte sett någon svensk sida som säljer det? Vet ni vart jag kan vända mig? Soundware Sweden i Solna säljer waves.. soundware.se
svante Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Du köper dem direkt här. EDIT: Förtydligande Men...detta är ju wavearts pluggar...? Det är väl inte samma som waves pluggar? Eller har jag missat någe?!!
wallie999 Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 (redigerat) Assar: Länken går till wave arts pluggar och inte till waves Edit: Nästan först i alla fall ☺️ Redigerat 22 januari 2008 av wallie999
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.